615 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

L**te ukrudthave... L**te ukrudthave...

Hele vores have er nærmest en stor ukrudtsmark efter alle de dage der har været på det sidste med regn, hvor det har været alt for vådt til at slå græs.

Mother natures måde at sige "f**k dig!" på, er jeg sikker på! Halvdelen af græsplænen er nu slået (og det har også kun taget to dage...åh gud...) og næste omgang er den værste. Utrolig at en forholdsvis lille græsplæne kan tage så lang tid, bare pga. nogle regnvejrsdage.

Hvad skal i bruge weekenden på? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  L**te ukrudthave...
  • #1   24. maj 2014 Nina Ja det er nemlig rigtigt ,at græsset gror og gror Og jeg er glad for at det ikke er min opgave her Jeg tror vi har i alt ca 1 tdl græsplæne Meeeeeeen så har vi også rigtig mange blomster bede Det er så mig ,der står for det Og der er godt nok også meget ukrudt i år Pyh
    Jeg vælger så at luge ukrudt i haven i dag, og så i morgen skal jeg på marked
    Så rigtig god arbejdslyst til dig smiley

• #2   24. maj 2014 Jeg har lige slået græs, det er sgu ikke sjovt med tømmermænd smiley

• #3   24. maj 2014 smiley :D smiley smiley

• #4   24. maj 2014 Jeg slår også græs der er blevet lidt for langt. Og jeg NYDER det smiley
    Jeg har nemlig lige fået en HELT ny plænetraktor smiley

• #5   24. maj 2014 Haha! Det ser ud til at det bare har været store græsslåningsdag for jer alle smiley

Havde min kæreste været hjemme havde han dælme også fået lov til at lave alt havearbejdet indtil plænen er fin igen smiley desværre er han i søværnet og er væk de næste to måneder, så baby, hund og havearbejde er min pligt indtil da smiley (jeg hygger mig nu alligevel meget godt med det hele alene)

• #6   24. maj 2014 Manden har lige fundet 4 stikkelsbærbuske i haven forleden dag!!! WIN!! Men det er helt dækket af brændenælder. Sidste beboer på ejendommen ville bare have naturgrund smiley og det kan vi så rette op på nu. Hun har intet lavet smiley . Der er ellers flere frugttræer, bærbuske og noget der engang var en køkkenhave.

• #7   24. maj 2014 Vi har temmelig mange "invasive arter" her i haven.....ikke alle er lige værdsatte!

Plænen er nu det mindste - min plæneklipper er rimelig sejlivet og jeg kan godt lide at slå græs. Det er mere alt det andet! Som feks skvalderkål, der har indtaget stortset hele bunden af det store rhododendronbed...det har de ikke fået lov til!

Men det bærer noget præg af at jeg ikke har haft så meget tid til at passe den, de sidste par år, så i år er det noget med at skære ned og væk. Det bedst ved det er, at jeg får lov god grund til at bruge min "haveguffer" - det er en genial ting!
    smiley

• #8   25. maj 2014 jeg luger og river og klipper og flytter og planter.... elsker vores 2500 kvm grund og vi har kun boet her 7 maaneder saa der er laaangt igen

profilbillede
Kommentér på:
L**te ukrudthave...

Annonce