Forslag til mad, til sammenskudsgilde. Forslag til mad, til sammenskudsgilde.
Kæreste HG
Jeg skal jo snart starte studie og i den forbindelse, skal vi til før-studiestarts-middag i morgen aften. Alle skal have en middagsret med... og jeg er BLANK for idéer!
Jeg skal cykle, så det skal være noget, som er let at transportere, billigt og lækkert. Desuden gider jeg ikke at bage
Hvad 'plejer' I at lave til sådanne arrangementer?
Lige nu er "idéen" at gå over på Chillimilli her kl. 20:30 hvor de har 50% på alt det salat de skal smide ud i dag (har gjort før og kan SAGTENS holde sig friskt til i morgen!). Men jeg ville nok hellere lave noget selv - hvis det er nemt og billigt nok!
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.545
Frikadeller
Tærte
Det er ca. det, jeg altid ligger mærke til, folk vil spise
sep 2014
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 579
okt 2006
Følger: 59 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.904
Men butterdejsstænger med skinke og champion hurtigt på panden, vendt i kryderost og lidt salt og peber og ind i butterdej.. Mums.
Men det er måske heller ikke så nemt at transportere.
Pastasalat, andre salater med brød. Kyllingelår. Frikadeller. Små pizzasnegle.
Eller en kage til desserten
sep 2014
Jeg synes umiddelbart at pastasalat er lidt for kedeligt - og der er sikkert 5 af dem
Jeg tror jeg begiver mig ud i at lave to tærter... det tror jeg også folk ret godt kan lide!
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 4.468
sep 2014
Valget faldt på en kartoffeltærte med dijonsennep og rødløg samt en alm. quiche lorraine - de to har vi nogle af ingredienserne til i køleren.
Frikadeller er der HELT sikkert nogen, som tager med og jeg HADER at stege frikadeller
Jeg havde også overvejet en pulledpork, da jeg faktisk er ret god til at lave det - men så skal man jo også ha' noget til... og der slap tålmodigheden og opfindsomheden så op
Tusinde tak for alle forslagene - de er hermed noteret til næste gang (Og vi har desuden lige bestemt, at vi laver hotwings til Super Bowl, Minion!). Vi havde helt glemt den fantastiske spise
Forslag til mad, til sammenskudsgilde.