Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  floryday
  • #1   20. jan 2019 købte en gang noget der til min datter ... Det er kina str forstået på den måde at ALT var meget små i størrelserne ... det var ret billigt det vi bestilte, tror det var 4-5 ting, men intet var stort nok, ved ikke hvad hun gjorde ved det vi gad ikke sende retur ... mener det kom fra Kina eller et sted i Asien ...

varene som sådan fejlede ikke noget, så kvalitet var ok ifht pris ...

• #2   20. jan 2019 hanne m

mange tak for svar,ja ved det er fra kina,og jeg er i tøj en lille størrelse ,mellem 36/38 men kan godt lide ting ikke strammer

ja tror også kvalitet er ok derfra

nå vover pelsen,køber kjole i lille str.

hilsen vibeke

• #3   20. jan 2019 jeg ville købe en str større end du normalt ville ... altså er du en small ville jeg købe medium, er du er 38 ville jeg købe 40 ...

• #5   20. jan 2019 nå for pokker

har lige bestilt en small,skulle lige have afvente dit svar.

jeg har en svigerdatter fra philippinerne,så kan det være hun kan passe den,øv kunne godt selv lide den

• #6   20. jan 2019 trine g

men dog,og jeg som ALDRIG før har købt tøj eller lign.på nettet ,kun HUNDEMAD og det er i D.K.

må se hvad der sker,kunne for pokker godt lide kjolen,nu har jeg set på den annonce i 2 uger

tak for svar

• #7   20. jan 2019 altså til de priser så er jeg ligeglad med rettigheder ... man kan vel altid prøve at sælge det herhjemme hvis det ikke lever op til forventningerne ...

ang str, altså det var virkelig småt ... en overdel beskrevet som lang tunika til knæene var nærmere en lang T-shirt til min datter, nu er hun også 180 høj, men vi bestilte også XL ...

• #8   20. jan 2019 Jeg kan ikke lade være med at tænke på miljøbelastningen. Tøjet bliver næppe produceret på den mest forsvarlige måde, og så kommer transporten fra Kina oven i....

• #9   20. jan 2019 hanne m

jeg er mellem 164 og 165 når man er gammel synker man,og jeg er gammel og er ikke så tyk

ja,prisen er helt ok., nu må jeg se.

KAN altså godt lide den kjole,ellers kan mopsen få den i sin hundekurv,farven vil klæde ham og kurven,eller svigerdatteren

• #10   20. jan 2019 anne julie

der er så megen miljø belastning ,har også været det hos h&M, så min lille kjole vil jeg ikke have dårlig samvittighed over.

men ellers passer jeg skam på miljøet til dagligt. transporten er 80.-

• #12   20. jan 2019 Du skal huske hvis varerne kommer fra et land udenfor EU, at hvis den koster over 80,- , tillægges der moms og gebyr for opkrævning på ca. 160,-.

• #13   20. jan 2019 bettina w

det er nr. 3 kjole på billedet (den med bronce/sorte striber og lange ærmer)lige over mit indlæg synes den er dejlig all round

• #14   20. jan 2019 @ mette ... hvis det bliver taget ... både jeg selv og min "svigersøn" har fået pakker fra Kina hhv. i December og nu her i Januar uden noget som helst ekstra.

og dengang vi fik fra Floryday kom der heller ikke ekstra udgifter...

• #15   20. jan 2019 mette dam

tak for dit indlæg

har lige kigget min indbetaling igennem igen

kjole 256+fragt 86,(og der står intet moms gebyr ect..).forsikring 7.-

har indbetalt ialt 349.

når fragten er så billig,og intet andet tillæges, kan det måske være det er en direkte Kina
    varer.

slår mig lige pludselig,at der har jo været talt om alt det billige vi importerer fra Kina .

Det må være derfor , fragten er billig,ingen moms ingen andre gebyrer af nogen art.

nu er jeg lidt spændt på varen og om priserne holder,eller hvad ;;;

• #16   20. jan 2019 hanne m

jeg har en eks,svigersøn der arbejder i Bjeeing (forkert stavet) og han har sendt cykler til mine børnebørn her i D.K. og det ville han vel ikke have sendt hvis forsendelsen,kostede mere end cyklerne

• #17   20. jan 2019 Gebyr og moms bliver først opkrrævet, hvis pakken bliver taget i tolden, så modtager du en opkrævning til betaling inden pakken udleveres. Men kan også være heldig, at de ikke opdager den. smiley

• #18   20. jan 2019 mette d

synes bare der HAR været diskuteret,at der skulle lægges højrer skatter og afgifter på varer fra Kina,men jeg mener ikke,der ligger en endelig aftale, men jeg tager måske fejl

nå nu må jeg se hvor mange tusinder af kroner jeg MÅSKE bliver pålagt. ellers så dropper jeg kjolen.betaler ikke en dyt mere end hvad beløbet lød på.

• #19   20. jan 2019 Det er en gammel aftale, der så længe jeg kan huske har eksisteret. men du kan bare lade være med at modtage pakken, hvis den bliver taget i tolden. men se den her side, det vil vist nok være omkring 250,-. du skal betale. Men kryds fingre for at den slippe igennem tolden, det sker åbenbart af og til. http://www.toldpriser.dk/toldberegner

• #20   20. jan 2019 hvis det er 250.- jeg erlægge mere så tror jeg kjolen bare kan blive i Kina

tak for hjælpen

• #21   21. jan 2019 Som jeg husker det, så er det noget med at kineserne har nogle super aftaler om fragten, faktisk betaler de langt mindre end vi gør.
    Hvad du kan risikere at betale i moms og afgifter, er noget told og skat i Danmark afgør - hvis de opdager pakken.

• #22   21. jan 2019 lise lotte

håber så de ikke opdager min lille kjole,hvis ryger den tilbage til Kina

desværre

Kommentér på:
floryday

Annonce