Forum kategorier

The Pug Pack

The Pug Pack

Medlemmer: 221
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
julegaven !? bare ren nysgerrighed, tror ikke jeg er den eneste som giver min hund julegaver.. så ville da lige hører hva i andre gi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. dec 2009
Visninger:
924
Hjælp tulle fryser :( øv øv Sidste år var Tulle hvalp da der var sne, hun rystede ude i sneen den korte tid hun var med ude men elskede at løbe eft...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. dec 2009
Visninger:
1.114
en mops mere? hej med jer.. vi har snakket om rigtig længe at få en lille søster til malibiu, men måske kan malibu godt lide at være...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. dec 2009
Visninger:
1.043
Gode råd ang. forløbet op til parring? Jeg har nogle spørgsmål vedr. forløbet før parring. Jeg ved, at det anbefales at tæver får taget en svabprøve, for a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. nov 2009
Visninger:
1.658
1st choice hundefoder Hej :) Vi ved simpelthen ikke hvorfor noget foder vi skal skifte til. vi har en mistanke om at cosmo ik kan tåle ACANA...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. nov 2009
Visninger:
2.800
mopser nær kruså-grænse-land ? nogen som vil lege? sys det er alt for sjældent man møder mopser hernede, og de har nu engang meget glæde af hinanden.....
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. nov 2009
Visninger:
627
Vores første udstilling overstået :) Ja, så har vi været til vores første udstilling - dog uden en moppe. Hvor var der dog mange tilmeldt.. Blev helt misund...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. nov 2009
Visninger:
885
pedigree Vil bare hører om der er nogen som giver sin hund pedigree, eller har erfaring med det?? har hørt at det skulle være g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. nov 2009
Visninger:
1.218
avlsgodkendt er det rigtig at mopsen ikke skal avlgodkendes før den må indgå i avl
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2009
Visninger:
548
Bumser ?? Hej allesammen !! Min mops Cosmo har fået en masse "bumser" rundt om munden, nogen af dem er virkelig store.. Han har...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2009
Visninger:
958
Mopseleg Hejsa Vi er 3 mopser der mødes ude i en hundeskov ved tune (tæt ved roskilde) men vi kunne godt tænke os lidt flere ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. nov 2009
Visninger:
519
gode råd Fiona 13 md. blev i går steriliseret på landbohøjskolen. Inden op. bad jeg dem kigge Fionas ører efter, idet jeg synes ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. okt 2009
Visninger:
3.236
gørlev ?? er der nogle der der var i gørlev og hvordan gik det jer ??
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2009
Visninger:
431
"hikke" Når Samson vågner om morgenen, begynder han ofte at "hikke". Jeg skriver i gåseøjne, for det er ligesom hikkende sammen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. okt 2009
Visninger:
459
Mopser der vil lege i Århus? Frida og jeg er flyttet til Århus og søger mopselegekammerater! Vi bor på Grønnegade, så sig til, hvis I bor i nærheden...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2009
Visninger:
529
til gruppens avlere spørgsmål rettet til dem der har avlet mopset hva får i tjekket jeres dyr for inden i bruger dem i avl ?? og er i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. sep 2009
Visninger:
554
Hårsækmider :'( Så har min baby fået hårsækkemider, muligvis HD også og betændelse i analkirtlerne. :'( Hun er ikke engang fyldt et ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. sep 2009
Visninger:
2.160
hofte der knækker? Vores lille mopsepige Mercedes har altid været helt rask osv. men hendes hofte er begyndt og knække når hun går, rejser...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2009
Visninger:
725
grøn skede? Vi har været til dyrelægen med vores mopse pige, normalt rutine tjek og der fortalte vores dyrelæge at hun havde lidt g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. sep 2009
Visninger:
1.854
godt råd Jeg fik et godt råd af min dyrlæge :) Når i tørrer moppernes rynker for fugt ved øjne og næse, så brug et håndklæde, så...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. sep 2009
Visninger:
1.228

Annonce