{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
383 visninger | Oprettet:

Tordagseftermiddagsglædesindlæg :-) {{forumTopicSubject}}

Bare lige et indlæg fra en der er glad i låget. Havde en træningsaftale med en træningskammeret her først på eftermiddagen. Og vi fik bare lavet superfed træning. Stormy trænede vi opstarter på næseprøverne, lineføring og dæk (kræet skal op i LP1 næste week-end). Jeg fik et par gode indspark og vi fik trænet rigtig meget at 'nej, det kan ikke betale sig at gå ud til næseprøverne før du har fået lov'. Så trænede vi fremadsendelse med kammeratens hund og derefter fik Perle et par nemme fremadsendelser. Og så fik vi lavet det fedeste skovfelt og begge vores hunde (min kammerats og Perle) arbejdede supergodt. Jeg er simpelthen så glad for Perles glæde og entutiasme med det felt. Hun er bare så glad for den øvelse og det smitter på føreren smiley Og hun er faktisk ski***god til det.
Så nu jeg sætter mig glad til computeren og arbejder videre, med et par hunde der har været ude og få motioneret indersiden af hovedet smiley


Kommentarer på:  Tordagseftermiddagsglædesindlæg :-)
  • #2   12. sep 2013 Ih, det lyder da bare som en rigtig fed dag. Det er bare en fed følelse, når træningen bare går super og man bare er på bølgelængde med hunden.

    Derudover er det virkelig smart med en træningskammerat. God ide!


  • #3   12. sep 2013 Dejligt med træning der spiller smiley

  • #4   12. sep 2013 Det er også skønt at have nogen at træne sammen med - ud over holdtræningen. Jeg er heldigvis med i en DcH forening, hvor der opfordres til at man finder sammen nogle stykker og træner sammen i hverdagen. Nogle af os følger den opfordring smiley
    Min makker og jeg træner begge både DcH og DKK programmerne: vi har begge en 'DKK-hund' og en 'DcH-hund'. Så vi er i 'samme båd' og giver god sparring til hinanden og det er GULD værd!
    Og ja, det er sådan en god fornemmelse når samarbejdet med hunden går op i en højere enhed, som det gjorde idag smiley


Kommentér på:
Tordagseftermiddagsglædesindlæg :-)

Annonce