395 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Choke collar Choke collar

Der er lavet en lille "kort film" om ikke at bruge choke collars. Jeg kan bare ikke finde den.

Kort fortalt. Hunden trækker, ejer frustreret. Ejer trækker et choke collar fram, MEN så kommer en anden hund og tager halsbåndet og giver ejeren en pose trænings godbider istedet.

Så vidt jeg husker var det BC'er der var brugt.

Nogen der kan hjælpe? anyone? smiley

Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• justerer terrassedøren som hænger 600 kr.
  • Male rum på 10 m2 2.000 kr.
  • Opsætning af diverse ting 2.900 kr.
  • Hænge to spejle op 500 kr.
  • Vandtilførsel til vask / opvask virker ikke 800 kr.
  • Reparation af lampe 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Choke collar
  • #1   2. jul 2016 Jeg kan godt huske den, men aner ikke hvem der har lavet den

• #2   2. jul 2016 Den vil jeg vildt gerne se.

I min optik er kvælerkæder en falliterklæring som hundeejer og træner.
    Det kræver blod sved og tårer at lære en hund at gå pænt. Et offer alt for mange ikke har sat sig ind i.
    "Så kan den jo bare lade Være med at trække". Havde jeg nosser var de nok ti km lange nu.

For nej sådan tænker hunde ikke. De er så ufatteligt tilpasningsdygtige. Jeg har set mere end en hund trækkende afsked med helkvæl halsende gispende efter luft.
    De affinder sig med de mest utrolige ting.

Ville ønske at petworld tog førertrøjen på og sagde nej tak til de tortur instrumenter.

Hvis en kæde skal fungere som ønsket så kræver det utrolig finesse og tålmodighed.

Men ser den alt for ofte være kompensation for en ejers manglende tålmodighed og føling med hunden...

Kommentér på:
Choke collar

Annonce