706 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

bianca vil have en kæreste. bianca vil have en kæreste.

hejsa, tænkte om der er en flot collie han med papirer som kunne tænke sig lidt sjov i gaden? for bianca vil kun have godt af at få et kuld hvalpe. noge der er interreseret så skriv en meddelse i min bruge. så finder vi ud af tingene løbende. hun kommer i løbetid omkring marts måned. (bianca har dansk racehunde union papirer]

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bianca vil have en kæreste.
  • #1   28. nov 2007 Hvorfor vil hun have godt af at få et kuld hvalpe ??

• #2   28. nov 2007 Christel, tror ikke det er blandingshvalpe de vil lave, for de søger en hanhund med papierer.

• #3   28. nov 2007 Christel, sorry smiley

• #4   28. nov 2007 Ejj nu stopper galskaben da snart håber jeg.

Hunde har for det første ingen ønsker om at blive 'forældre'

Derudover burde du lade din hund blive fysisk og mentalt voksen inden du avler.

Videre endnu bør du sørge for at hun er fysisk og psykisk sund og rask, ustillet efter foreskrifterne og først derefter lede efter en hanhund der har gennemgået de samme ting som din tæve, og dem finder man bedst i specialklubberne, til udstillinger osv.

Håber virkelig du vil tænke dig om en ekstra gang inden DU vælger at din tæve skal indgå i avlen.

Du skal være forberedt på alle udgifterne, på alle timerne, alt rodet og svineriet, uforudsete komplikationer, at du måske ikke kan få afsat alle hvalpene til fornuftige hjem osv.

Der ligger SÅ meget mere i at avl end... min tæve vil være mor.. for det vil hun bestemt ikke, det er DIG der vil det, men er du klar over hvad det handler om?

• #6   30. nov 2007 * Miss Fich *: jeg er 110% klar over hvad det indebærer. og vi har pladsen til det.
    til alle jer andre. jeg er bare ude i god tid, til den tid jeg satser på at hun vil få hvalpene er hun over 2 år. det er næsten 1/5 af hendes ca. levetid.
    fysisk og psykisk er hun klar vil jeg mene.

• #7   30. nov 2007 og så er jeg ikke til at det udstilligs halløj, og få hende avlsgodkendt er dyrelægens opgave.
    det hele kommer self til at gå efter foreskrifterne.

• #9   30. nov 2007 hvis en hund skal avlsgodkendes er det ikke dyrlægen der gør det... det er på udstillingerne... dyrlægen kan tage billeder og tjekke hende for diverse sygdomme, og så fortælle om hun er ok... men avlsgodkendelse kræver udstilling... smiler

• #10   30. nov 2007 også hvis du gerne vil sælge hvalpe med papirer... smiler

ellers held og lykke med det...

Kommentér på:
bianca vil have en kæreste.

Annonce