654 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hjælpe ang parring Hjælpe ang parring

Idag var vi ude med en han hund der skulle parre en hun hund, det virkede som om hun hunden var klar men hver gang hanen kom for langt ind i hun hunden hyldte hun. det er begge første gang for begge hundene,

vi prøver igen på fredag

har i nogle gode råd?

vi starte uden for, og gik ind bagefter

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælpe ang parring
  • #1   12. mar 2008 Hvis han kommer forkert ind, kan det gøre ondt på tæven.

Hvorfor har I haft hanhunden ude? Normalt er det tæven der kommer til hanhunden?

Hvor langt er hun i løbetiden? Det er jo ikke sikkert hun er klar.

Hvor gamle er hundene? Er de begge unge er uerfaren kan det godt give begyndervanskeligheder.

• #2   12. mar 2008 Moster stella: Nicki var da også hos tæven da Nicki skulle være far. Han havde ingen problemer med at være hos hende, men hun var ikke tryk ved at være her, så mon ikke det er meget forskelligt fra hund til hund :o)

• #3   12. mar 2008 han hunden er 4 år.

grunden til vi ikke har hun hunden med hjem er fordi vi har katte, og den der hun hund ikke kan lide katte overhovdet, (vi har 5 katte) han hunden har heller ikke problemer med prøve at parre andre hunde ude;-)

hun hunden er 6 år(tror jeg)

Hun virkede rigtig klar.. hun er vist i 11 dag..

men kan vi hjælpe dem, eller bare lade dem være?

• #4   12. mar 2008 Bolette>>Ja det kan da sagtens lade sig gøre, men langt de fleste gange er det tæven der kommer til hanhunden.

Jeg ville bare lade dem være til de evt. selv finder ud af det.

• #5   12. mar 2008 kom det håber vi smiley

• #6   12. mar 2008 Ja lad dem finde rundt i det selv - jeg har haft en tæve på besøg, som nogle gange først har været klar henad 17.dagen (har jeg ladet mig fortælle) og da hun var her var det nok omkring 14-15 dagen, så ... Det kan være forskelligt fra gang til gang.
    Held og lykke med det ;o)

• #7   14. mar 2008 Da min skulle parre første gang, blev det heller ikke til noget første dag hunhunden var på besøg, men da hun var der to dage efter, hang de sammen ti minutter efter hun var kommet. Så man skal bare have lidt tålmodighed!

Kommentér på:
Hjælpe ang parring

Annonce