1.139 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

har brug for hjælp ang. parring har brug for hjælp ang. parring

Jeg har fundet chocos (min handhund) storebror som skal parre chica, vi var ude og besøge den i lørdags hvor de prøvede og prøvede men ham kunne ikke ramme, så vi lånte ham med hjem og søndag lykkedes det for ham at ramme rigtigt, men de ham ikke sammen bagefter han trak sig bare stille ud igen og væsken havnede på gulvet.

de har prøvent siden men uden held.

nu kommer spørgsmålene:

de har kun parret rigtigt den ene gang uden at hænge sammen kan hun være blevet drægtig?

vi har ham stadigvæk herhjemme og han viser indimellem intr.for chics og prøver at hoppe på hende men mister hurtigt gejsten hvis det ikke lykkedes hvorfor er han ikke mere standhaftig?? va var virkeligt oppe og køre både lørdag og søndag.

mandag prøvede han igen men efter hun hylede stoppede han og prøvede ikke flere gange den dag??

igår prøvede hannæsten ikke og chica begyndte at afvise ham.

nu virker chica meget træt og gemmer sig inde under stole og senge hvorfor???

indimellem kommer hun ud og lægger op til ham men når han så vil prøve går hun igen hen og lægger sig...

håber i kan hjælpe mig

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af vægge i stue 1.000 kr.
  • installation af vaskemaskine 990 kr.
  • Ophæng at Fritz Hansen Concerto lampe (stor) 750 kr.
  • Samle + montere Ikea-skab + kommode 500 kr.
  • Mixed tasks, electricity 1.800 kr.
  • Vand på gasfyr 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har brug for hjælp ang. parring
  • #1   15. sep 2010 Har i fået taget blodprøve af tæven? Det lyder ikke til at den er klar, hvad blødningsdag er hun på?

• #2   15. sep 2010 Catarina: Ved ikke hvorfor de ikke kan finde ud af det men hvis hun gemmer sig synes jeg i skal stoppe det lyder for mig som om det er kommet til et punkt hvor det er det bedste for hundene. Hvorfor vil have hvalpe?

• #4   15. sep 2010 maja hun har være tlang tid om at blive klar og er helt på 18 dagen idag hun var først parringsklar fra fredag aften.

trine aftalen er også vi bringer ham hjem idag, grunden til havlpe har hele tiden været planen lige fra vi besluttede at skulle have hende, hvalpene er afsat til familie og venner

DFFD. det er bare sjovt fordi han vil stadigvæk gerne og piver efter hende og choco han gør af hende fordi hun dufter og indimellem lægger hun rigtig meget op til ham

• #5   15. sep 2010 Catarina: okay godt nok. Synes det synd for hende hvis hun ikke kan være sig selv i sit eget hjem

• #6   15. sep 2010 det er bare noget møg fordi næste løbetid er hun ved at være for gammel efter hvad jeg har læst mig frem til :o(

• #7   15. sep 2010 trine self. sådan skal det jo heller ikke være. men han lader hende også være i fred, når hun beder om det

• #8   15. sep 2010 Catarina: hmm. det betyder vel ikke så meget gør det? Altså om hun får hvalpe eller ej. der er nok hvalpe på markedet folk kan købe. Det jo hårdt for en hund at blive mor så som jeg ser det er det måske ærgeligt for jer men det skåner din hund for en masse

• #9   15. sep 2010 jo det betyder faktisk en del jeg har brugt adskilige måneder på at forberede denne parring, og synes da bestemt det er surt hvis det hele skal ryge i vasken. at der er mange hunde på marked har intet med sagen at gøre da jeg som før har skrevet så er alle hvalpene afsat

• #10   15. sep 2010 desuden har dette intet dette mit spørgsmål at gøre og ved bede om svar på det og ikke forhøres, om alt muligt andet for det har intet med sagen at gøre

• #11   15. sep 2010 Catarina: Hvad er hundene testet for? Og ja det da træls hvis hvalpene er afsat men man kan jo aldrig garantere der kommer hvalpe eller hvor mange der kommer. Hvilken race er faren?

• #12   15. sep 2010 faderen er en toy puddel lige som chica og chica er tjekket i hovede og røv! det samme er faderen men det har jo intet med mine spørgsmål at gøre.

• #13   15. sep 2010 Catarina: Det var nu bare fordi du skrev du havde brugt måneder på at forberede så ville jeg høre hva de er testet for da jeg gik udfra de så er blevet det.

• #14   15. sep 2010 det er de og jeg har lånt tons vis af bøger incl. bogen hvalpe på vej.

men nu tilbage til emnet

• #15   15. sep 2010 Catarina: Dejligt at hører du har forberedt dig sådan det der så mange der ikke gør! Men tror godt man kan vente til næste løbetid så vidt jeg har læst skal tæven være mindst 2 år og højst 4 år som førstegangs mor. Det bedste er selvfølgig omkring de 2 år. Men synes du skal få dyrlægen til at undersøge hende og få ham til og vurdrere om hun vil kunne klare det når hun er i den alder

• #16   15. sep 2010 ja jeg må bare krydse fingere hun er 2 år og 7 mdr. nu så hun er næsten 3½ hvis hun bliver drægtig inden hun skal føde hvs det først sker i hendes næste løbetid. men tager en snak med dyrelægen hun er nemlig i top top form så håber da det vil lykkedes. mange steder står der nemlig 2-3 år og det er bare ikke meget tid man har at løbe på hvis der ikke sker noget

• #17   15. sep 2010 Hun kan godt være blevet drægtig ved den parring hvis tidspunktet var rigtigt,.. Hun ville ikke ha ladet sig parre hvis hun ikke var klar.. Og hvis hun var klar allerede fredag aften så er hun ikke højløbsk mere.. Heller ikke selvom han viser interesse..

• #19   15. sep 2010 jeg har læst hvalpe på vej forfra og bagfra og alt omkring parring og løbetid der står synes jeg at værne lidt rodet og overhovede intet er med 100% sikkerhed

• #20   15. sep 2010 vi har haft en hund hun var 6år og fik 5 raske hvalpe ud af det smiley

Kommentér på:
har brug for hjælp ang. parring

Annonce