511 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

link til side om parring link til side om parring

hej
min svigerinde's JRT hanhund på 2½ år har en date i morgen men en lille dame JRT, med håb om at de vil parre sig.
Men det er første gang han skal prøve det og min svigerinde er nu blevet i tvivl om om hun nu ved alt hvad hun skal vide om parringen. derfor har hun spurgt mig om jeg kender til nogle gode sider med oplysninger om det.
Men det har jeg desværre ikke. Så ville høre om der er nogen herinde som kender nogen sider, eller som kan fortælle detajleret om det fra en hanhundeejers side.

Håber at i kan hjælpe

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  link til side om parring
  • #1   8. nov 2008 Hvis tævens løb er på det højeste fortæller instinkterne hvad han skal gøre..
    Men han kan risikerer at blive i tvivl hvis ejeren hjælper til (holder ham op til tævens bagdel), så bare lad dem passe sig selv mens i kigger på fra afstand.
    Og når de hænger sammen kan begge hunde sagtens pive, og det er helt normalt..

• #2   8. nov 2008 pas på han ikke går i panik når de sidder sammen. for så kan han virkelig skade måde sig selv og tæven i forsøget på at komme fri.. han kan godt blive dårlig og brække sig..
    og så vil jeg bare lige sige jeg synes det er meget uansvarlig i ikke har taget kontakt med en som har forstand på det... som kunne komme og hjælpe hvis i apeslut skal lave flere hvalpe og ikke bare kan nyde jeres hunde selv

• #3   8. nov 2008 Øh Iben
    Man kan jo ikke få erfaring (personlig viden) hvis man ikke prøver det.
    Alt indlæring har sin begyndelse.
    Og hun vil jo bare være sikker på at hun har forberedt sig ordentligt, det kan jeg ikke se noget galt i.
    Ja undskyld mig men hvis alle havde den holdning, så var der jo ikke nogen der lærte noget.

• #4   8. nov 2008 loiise der er jeg så af den opfattelse at men IKKE øver sig på sages løsedyr som ikke har en chance for at sige fra..
    piloter skal også lære at flyve men gør det med en træner og ikke med pasager første gang ikke..

• #5   9. nov 2008 som jeg skrev i det aller første indlæg så har hun læst om det... hun vil bare være sikker på at hun ved alt hvad hun skal vide. Selvfølgelig bliver man i tvivl når man ikke har prøvet det før.
    Hvad nu hvis man ikke har læst det rigtige, osv
    og nu siger du sagesløse dyr øhhh efter hvad jeg har fået at vide så kan hunde ikke parre sig hvis de ikke vil... de skal sgu nok sige fra.

Men hold da op hvor skal man passe på med hvad man spørg om i forum, har jeg da lige fundet ud af

• #6   9. nov 2008 nej fordi de har instinkter.. det er lidt lige som min hund vil så geren være far eller mor.. nej du vil gerne have den bliver det ... resten er instinkter..

og om man skal passe på hvad man spørg om..... tja hvis man ikke kan tåle at høre hvad andre mener om det man har gang i så ja....

Kommentér på:
link til side om parring

Annonce