696 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Muligvis syg ? Muligvis syg ?

Hej min kærstes veninde har lige købt sig den sødeste Belgiske hyrdehunde hvalp og manden hun købte den af virkede meget som om han havde styr på tingene.. og han sagde toki var den mellemste hvalp i kullet..

efter vi kommer hjem med ham virker han meget nervøs, sikkert fordi det er første dag i nyt hjem.. nu har de haft ham i 5 dage og i dage hopper han rundt på gulvet og leger, lige pludselig vælter han sammen og hylder helt ekstremt, i starten prøver vi og lade ham være fordi det kunne være skaberi for opmærksomhed, men han bliver ved med at hyle i 5-10 min, men han halter stadig og det er lige sket.. og jeg fundere over om der muligvis er nogle sygdomme eller knogleskavanker Belgiske Hyrdehune kan have ? vi fandt ud af efter de fik at han så var sidste hvalp i kullet og var meget nervøs, og madsky..

håber i kan hjælpe allesammen. tak på forhånd

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af møbler 800 kr.
  • Elektriker 800 kr.
  • Sætte kilerem på texas rider 6100E 250 kr.
  • Hej jeg skal have hæng mit TV og TV bord op 800 kr.
  • Flytterengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Muligvis syg ?
Kommentér på:
Muligvis syg ?

Annonce