5.172 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hårtab efter fødsel ? Hårtab efter fødsel ?

Alli har jo lige født for ca 1 mdr siden nu er hun begyndt at tabe hårene ca 3- 4 cm fra haleroden øverst på halen , jeg mener selv det er noget hormonalt,og ved at der sidder 2 kirtler deromkring hun er ikke generet af det klør sig ikke,og der er ingen infektion af nogen art,er der nogen der har oplevet noget af den slags hos jeres tæver ?

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hårtab efter fødsel ?
  • #1   18. jan 2009 Husk en sigende overskrift smiley

• #2   18. jan 2009 det kan da godt være du syntes det, noget skulle du jo skrive, da du åbenbart ikke kender problemet, så lad vær med at kommentere det

• #4   18. jan 2009 Hejsa det er meget normalt,det har noget med hormonerne at gøre.Vores tæver har også tabt nogle af hårene på halen som du beskriver..

• #6   18. jan 2009 ja ok MeTo Mi Ca'en det er helt i orden ,jeg bliver bare så irriteret at fordi man ikke lige skriver som andre syns bliver man irretesat med det samme.

• #7   18. jan 2009 Jeg plejer faktisk at sige, at det værste tidspunkt at vise tæven frem på, er i forbindelse med hvalpene, men mine plejer nu at tabe hårene over hele kroppen, altså ikke ment sådan at den bliver skaldet:-) Men den fælder al underulden. Og de 2 brune pletter på brystet forsvinder som regel. Men en specielt sted, som i dit tilfælde har jeg aldrig været ude for.

• #8   18. jan 2009 det er 100% normalt ! du skulle næsten se vores langhårede gravhunde tøser ca. 3 mdr efter en fødsel, de er totalt ude af pels, deres faner på ben og hale er helt væk, på kroppen er de korthåret og selv deres smukke ører ligner noget der er løgn.
    ca. 6 til 8 mdr efter fødslen så har de fået der smukke pels igen og som regel endnu flottere end før fødslen

• #9   18. jan 2009 Min Flora tabte også rigtig meget hår i forbindelse med at have hvalpe - jeg syntes også at det var lidt øv når hvalpekøberne kom for at se på hvalpe.....Mor Flora var ikke lige et pragteksemplar at se på - men det er hun blevet igen :0)

• #10   19. jan 2009 Tak for jeres svar, sidst tabte hun ikke hårene på halen, rart at høre at jeg ikke er en eneste med problemet,men jeg har da gudskelov foto hvor hun er med pels,men ellers ser hun stadig godt ud bortset fra den lille grisehale ''smiler''

Kommentér på:
Hårtab efter fødsel ?

Annonce