Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scanning af tæve
  • #1   26. mar 2009 Jeg scanner ikke. Jeg er som regel ikke i tvivl om der er hvalpe på vej, og en scanning viser ikke nøjagtigt hvormange der er, så jeg venter og ser hvad der kommer ud smiley

• #2   26. mar 2009 Jeg scannede første gang jeg troede Lilly var drægtig - men det var nu mest af alt fordi hun også havde fået blærebetændelse. Hun var tom og jeg svor at jeg ikke ville spilde penge på den scanning (1200 kr) igen for at få stillet min nysgerrighed.

Nu lader jeg naturen gå sin gang og jeg ser i stedet de små tegn der er.

• #3   26. mar 2009 Tak for jeres svar. Jeg er ret overbevist om at min tæve er med hvalpe, for hun viser alle tegn. Det kan være falsk drægtighed ved jeg, men kan man egentlig være sikker på at der kommer hvalpe uden en scanning. Jeg mener er der noget der med sikkerhed viser at tæven er med hvalpe?

• #4   26. mar 2009 Jeg mener bare at dyrlægen ikke kan se hvor mange der er. Det kan snyde lidt. Kun om den er drægtig.

• #5   26. mar 2009 Skal Gaia ha hvalpe skal jeg helt sikkert vide hvor mange jeg skal vente på... men jeg ville nu nok udlade scanningen og istedet vælge røngten. Scaningen er go til at se om tæven er drægtig (omkring dag 25/28), hvor derimod røngten er langt mere sikker, her hved man hvor mange man skal vente på... jeg har ikke nerver til det.

Nu har jeg været med til et par fødseler hos vores opdrætter.. De første 2 gange gik det uden problemer. Men sidste gang var det en sædefødsel og der kom kun en... hvor de 2 andre gang kom der 6.

Og denne gang har jeg endda overvejet at betale for en røngten.

• #6   26. mar 2009 hov forresten kan man se antal hvalpe efter dag 50.

• #7   26. mar 2009 Omkring 7. uge kan du mærke liv. Der ved du med sikkerhed om der er hvalpe eller ej. Det er det tegn der gør mig sikker.

• #8   26. mar 2009 Jeg har scannet begge gange. Foerste gang var der intet denne gang var der 5 hjerter, men man kan ikke vaere sikker paa antallet ved scanning da der enten kan gemme sig nogen eller taeven kan reabsorbere nogle af fostrene.
    Men en scanning kan helt sikkert vise om taeven er dreagtig eller ej, ud over scanning er der ingen tegn som er SIKRE indtil maven bliver stor eller der kommer noget ud smiley

Jeg er super glad for jeg har scannet. Hun viste ogsaa tegn foerste gang hvor hun gik tom og jeg var glad for jeg ikke skulle glaede mig 4 uger uden grund, jeg blev rigelig skuffet ved kun at have glaedet mig i 5.
    Hvis man fodrer med hvalpefoder fra parringen kan de ogsaa hjaelpe med at undgaa unoedige ekstra kilo man kan besvaere sig med at faa af taeven hvis der ikke er hvalpe smiley

Se eventuelt mine scanningsbilleder i mit fotoalbum. det dateret 10 marts er ved ca 20 dagen, der kan man ikke se meget. men det dateret 17 marts er ved dag 27. hvor man normalt scanner saa kan du jo selv se hvor tydelige hvalpene er paa det tidspunkt smiley

• #9   26. mar 2009 Naa ja og saa roetgen, men det er saa sent at saa kan man gsaa maerke dem.

Roentgen er som mathilde G siger super til at finde ud af hvor mange der er.

• #10   26. mar 2009 Vi har ikke scannet - vi har kunnet se drægtigheden omkring 5. uge - Sidste år måtte Flora have kejsersnit - i år fødte Asta helt naturligt. Jeg bor sammen med en tidligere landmand - og han er cool - han kunne mærke at der var en mere da Asta havde født de første 3 - og da hun havde født den sidste og bare lagde sig ned og slappede af med hvalpene - så sagde oraklet: Nu er hun færdig ;0) - og det var hun.

• #11   27. mar 2009 jeg har kun scannet en af mine tæver en gang. Synes at det er overflødigt, og man behøver ikke at stresse tæven unødigt. Man ser faktisk ofte, at tæven bliver scannet drægtig, men der kommer ingen hvalpe, de kan være absorberet.
    Man kan sagtens se, om der er hvalpe på vej...7...9...13 er der så ingen af mine tæver, der har været falsk drægtig.

• #13   28. mar 2009 Igen mange tak for jeres gode svar. Bliver det noget bliver det røntgen tror jeg. Men indtil videre tager vi det som det kommer. Tak igen!

• #14   28. mar 2009 Kennel Cantiahs: meget spændende med dine scannings billeder. Sikken en forskel!

Kommentér på:
Scanning af tæve

Annonce