Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  modermælk erstatning
  • #1   2. aug 2010 nej der findes noget specifikt til hunde..

Så ville jeg hellere give tæven tigermælk som består af fløde, A38, honning og lidt mælk. Det er rigtig godt for tæver med hvalpe...

• #2   2. aug 2010 og hvad gør man så hvis man ikk har mælkeerst. til hvalpene og tæven føder inden man har nået at få det købt???

tigermælk det lyder super er det lige dele af hver med lidt honning??

• #3   2. aug 2010 du kan sagtens nå at købe det bagefter. men slet ikkk sikkert du får brug for det bare rart at have det hjemme:) men køb Kalcium fosfat på apoteket og gi hende det i noget tun eller noget! smiley

• #4   2. aug 2010 men når hun har født så skal hun til dyrelægen og have en sprøjte der gør at resterne af alt det kommer ud i hendes afføring

• #5   2. aug 2010 nej kalkchok kan ikke behandles, men man kan sørge for at give godt med kalkindholdige produkter.tigermælk er 3 dl tykmælk 1 dl piskefløde 1 spsk vand 1 tsk honning 1 æggeblomme... Det var æggene jeg havde glemt. Men brug de pasteouriserede....

• #8   2. aug 2010 nu er det ikke kalkchoket det her går på:O) så det var bare fordi jeg læste et indlæg ang. mælkeerst. og ville gere vide hvad det var??

og nu skal det siges at jeg har været i kontakt med min dejlge doktor dyr og der er jeg ikke bekymret ang. chok for det er jeg helt sikker på at min dyrlæge har styr på hvis det er så det er ikke noget jeg selv går igang at kokkerer med:O) så ingen panik der:O)
    men tigermælk lyder da som en go ide til min tæve ....og nej selvf. ikke til hvalpene så langt var jeg med

tak for alle gode råd:O)

• #10   2. aug 2010 inge......
    .hehe ja man bliver sgu nød til at være sikker i sin sag når man giver råd og vejledning:O) hehe kender jeg godt:O)

• #11   2. aug 2010 tine

ja det er rigtig det er vigitgt at vide men jeg sørger for at spørge min dyrlæge til råds om sådanne ting jeg tror jeg har formuleret mig lidt uheldigt...for jeg er jo helt med på jeg ikke selv kan gøre noget hvis det opstår men mente faktisk om man kunne forebygge det ved at give mælkeerst.:O) men somme tider går det jo lidt stærkt så beklager mis-formuleringen af mit spørgsmål:O)

• #12   2. aug 2010 forebyggende er det vigtigt med et godt foder som er specielt til drægtige og diegivende tæver. man kan også starte op på at give lidt a38 fx ved siden af maden i tiden op til.

jeg har også selv brugt kosttilskuddet vital-animin som er et mineraltilskud til hunde. det skulle være godt for tævens generelle tilstand og gøre hende mere modstandsdygtig overfor kalkmangel.....

• #13   2. aug 2010 vi barfer

• #14   2. aug 2010 Her er en opskrift på det...:

3 dl tykmælk
    1 dl piskefløde
    1 spsk vand
    1 tsk honning
    1 æggeblomme

• #15   3. aug 2010 tine
    du har fuldstændig ret det er rigtigt at man somme tider bliver nød til at bøje det i neon så vigtig info bliver opfattet rigtigt:O)
    det sætter jeg stor pris på og 1000 tak for hjælpen:O)
    har dog lige et spørgsmål til...dem er der sgu mange af:O)....

i dag er hendes temp. faldet til 37,3 og hendes mave er stemhård og hun er begyndt at slime en hel del men bygger bestemt ikke rede vil hellere ligge på gulvet:O) hun trækker vejret hurtigt men halser ikk dog virker hun lidt ligeglad med omverdnen hun har lidt rustelser som om hun fryser.....er fødslen ved at være der nu????

Kommentér på:
modermælk erstatning

Annonce