Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af brændeovn 3.000 kr.
  • VVS - gulvvarmestyring mm (Uponor C-56) 3.000 kr.
  • Opvasker pumper ikke vandet ud 1.000 kr.
  • Skift til vinterdæk 517 kr.
  • Vaskemaskine, køleskab mm. 1.500 kr.
  • Hjulskifte 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vil ikke spise sin mad
  • #1   9. aug 2011 Vi har flere gange måtte ty til vådfoder. Lúa får ind i mellem madstrejker, og normalt må hun bare sulte indtil hun spiser sit foder igen, men det går jo ikke under drægtighed og efter fødslen. Så vi bruger vådfoder til hvalpe opblandet med tørfoder smiley

• #2   9. aug 2011 jeg har aldig oplevet det før at nala ikke vil spise
    jeg har prøvet med vådfoder men hun kigger på mig som om jeg er dum smiley

• #3   9. aug 2011 Jeg har før oplevet at det bare er en enkelt dag hun ikke vil spise og det overlever de nok. Ellers kan du prøve at blande hvalpefoderet med f.eks. fiskeboller, kogt kylling, tun eller kogt fisk

• #5   9. aug 2011 Vi kunne hellere ikke få vores til at spise tørfoder/ hvalpefoder under den sidste del af drægtigheden. og jeg gik over til selv at lave hendes mad. kogt kylling, ris ,revet gulerødder,kyllingelever, hjerter og så vitaminpulver, olie og æg. brugte den bog der hedder, sundt mad til din hund, som rettesnor. Hun fik så sit kuld d.3-4. aug.
    Nu vil damen kun spise RC starter og intet andet ;0)
    Den sidste uge inden fødslen spiste hun bare ikke meget. Jeg lavede også "tigermælk" som Geser har skrevet opskriften på, hun så fik hver dag den sidste uge, bare med druesukker i stedet for honning.

• #7   10. aug 2011 håndfoder hinde det har jeg gjort med lidt lækkerier det plejer at hjælpe.

Kommentér på:
vil ikke spise sin mad

Annonce