Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kørsel af hund 300 kr.
  • Montering af låge på opvaskemaskine 800 kr.
  • Køb 4 x “SPARRIS” pudebetræk 40 x 40 cm i denne farve og send med posten 350 kr.
  • Udskiftning af tæret vandrør 600 kr.
  • Hej! Jeg søger hjælp til at få sat loftlamper op i stuen og soveværelset. Kan du hjælpe med det – og hvad vil det cirka koste? Venlig hilsen Rahma 800 kr.
  • Samling af 2 kommoder 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  golden retiver
  • #1   30. dec 2012 smiley

• #2   30. dec 2012 Retriever .. bare sådan lige fordi smiley

• #3   30. dec 2012 smiley

• #4   30. dec 2012 Hvorfor skal hun have hvalpe? smiley

• #5   30. dec 2012 Hvorfor smiley smiley ??

• #6   30. dec 2012 Markedet er mættet. Folk "brænder inde" med hvalpe. Og en golden er en hund med tendens til HD og AD, så med mindre det er tjekket i generationer bagud og til siden, så er det ikke noget at stræbe efter hvalpe som det ser ud lige nu.

• #7   30. dec 2012 vi syntes hun skal have hvalpe og vi vil selv har en af dem og så er det en rigtig dejlig familie hund derfor

• #8   30. dec 2012 Jamen så er det da bare at gå igang smiley

• #9   30. dec 2012 Og I har købere til 10+ hvalpe eller mulighed for selv at beholde dem, hvis I ikke får dem solgt? Og hun er HD- og AD fotograferet og øjenlyst?

• #10   30. dec 2012 Så i synes hun skal have hvalpe? Gid dog hunde kunne tale nogle gange!!

• #11   30. dec 2012 glem ikke at den aldrig har bidt børnene og gerne vil være mor.

• #12   30. dec 2012 Er det den sorte eller hvide hund? Det er ikke rigtig til at finde ud af fra din hunds profil??

• #13   30. dec 2012 Den sorte hedder Laban, så mon ikke det er den lyse der er tale om smiley

• #14   30. dec 2012 Den sorte er også en labrador.. ikke en golden

• #15   30. dec 2012 Ret god pointe, Sarah smiley

• #16   30. dec 2012 Martine: Det må det da være smiley Synes profilen er lidt forvirrende!

• #17   30. dec 2012 ja ja jeg er skarp;-)

• #18   30. dec 2012 Godt Sarah kan være det i dag, for min energi er bare gone ..

• #19   30. dec 2012 Fnis;-)

• #20   30. dec 2012 Syntes godt nok det er trist at læse at folk skyder med skarpt med det samme. I kender jo ikke til hunden, dens baggrund eller andet.
    Ja det kan godt være der er mange golden på Market men hvorfor rakke folk ned med det samme.
    Alt bliver vendt til noget negativt og det er smadder trist at sidde og se på.

Og Mette jeg glæder mig til at se Amandas små uldtotter smiley

• #22   30. dec 2012 True - hvis man ikke er inderligt enig med diverse trådstartere, er man gammel, mavesur, bredrøvet, ondskabsfuld, har ikke noget liv, rakker ned .. osv osv ...

Det der med at debattere .. det er sq lang tid siden det stoppede herinde ...

• #24   30. dec 2012 Hvis folk ønsker et kuld jamen det jo så det. Men ligefrem sidde og komme med alle de hentydninger og hvad I ellers kommer med (og det ikke kun i denne tråd) det høre sig bare ikke til.
    Jeg syntes det er trist at se på gang efter gang.
    Og ansvarlig. Hvem siger trådstarter ikke er det.?
    Det jeg kender til trådstarter så er hun mere ansvarlig end mange andre jeg kender som vil lave kuld på deres tæver.

• #25   30. dec 2012 Hvis man laver et kuld hvalpe fordi det kunne være hyggeligt er man ikke ansvarlig! Hvis man får tjekket sin tæve i hoved og røv, laver et kuld hvalpe med en ordentlig hanhund i en stambogsførende klub og sørge for prøve og udstillingskrav og lovmæssige ting er overholdt, og desuden har købere til kuldet på forhånd: SÅ er man ansvarlig!

• #26   30. dec 2012 Okay og ud fra det trådstarter skriver ved i at hun er uansvarlig?

• #28   30. dec 2012 Og ud fra det drager i konklusionen at tæven ikke bliver undersøgt inden, at hannen bare er en tilfældig en. At de ikke har sat sig ind i det at ha hvalpe osv osv

• #29   30. dec 2012 Nu er det nu engang altså et forum, hvor der debatteres.
    Jeg skal ikke selv kommefor godt igang, for jeg har selv haft et kuld BLANDINGS hvalpe (ja slemme mig) Jeg synes det er fair nok, hvis ens tæve har noget at byde på i forhold til hvalpene, jeg synes ikke de altid behøver at være rene, men inden for en hvis grænse. Nogen blandinger er hul i hovedet.
    Derudover vil jeg sige til TS, jeg fortryder, at min egen hund og han hunden ikke var bedre tjekket, selvom der intet er galt med de hvalpe ind til videre vi fik.
    Derudover så takker jeg gud for, at min hund ikke skulle igennem et kejsersnit eller værre.. Døede af det, det er set herinde mange gange efterhånden. Er du klar på det kan gå HELT galt ? Er du klar på at made hver anden time ? evt sondefodre, hvis en hvalp er for lille eller Tæven ikke vil tage sig af det?
    Jeg er bare gad for mit kuld gled så godt som det gjorde, selvom vi havde en lille hvalp der døede, men dog ikke kunne reddes.

• #30   30. dec 2012 Daisy -

Jeg skal have en ny malinois om en 3-4 år .. allerede nu er jeg begyndt at sætte mig grundigt ind i linier, jeg tværer stamtavler igennem, jeg kigger konkurrenceresultater igennem, kigger videoer, tager til konkurrencer, både som deltager og tilskuer i både ind- og udland, jeg undersøger hvilke hanner avler hvordan, hvilke tæver, der ligger bagved hvilken type hunde.

Og det er bare en hund til mig !

Hvordan i alverden vil du så have, at jeg skal kunne synes andet end at det er en lettere uansvarlig, ikke ret gennemtænkt parring som ts er igang med at ville gennemføre .. at smide en tråd på hg og søge efter en hund herinde ??

Nej, vel ?

• #32   30. dec 2012 Daisy: hvordan skal vi vide andet end hvad TS skriver? "vi syntes hun skal have hvalpe og vi vil selv har en af dem og så er det en rigtig dejlig familie hund derfor "

• #34   30. dec 2012 Jamen, jeg spørger pænt ind til om tæven er tjekket for diverse arvelige sygdomme. Så kan TS jo svare?

Jeg har selv haft goldens med arvelige sygdomme og jeg VED hvor ondt det gør når ens hund har smerter p.gr.a. "dårlig avl".

Hvis det gør mig til en skidt person at spørge om den slags, så er jeg faktisk ret stolt af at være en skidt person!!

Så TS: Opret en annonce.......... Og være klar over at du, som sælger, er underlagt købeloven.

• #35   30. dec 2012 I må hellere end gerne ha jeres meninger. Men som jeg skriver er det trist at læse gang på gang at folk skal høvles ned. Tænk over hvordan i skriver og om det kan formuleres på anden måde. Jeg ved fra mig selv at er folk negative overfor mig til at starte med uden at kende historien helt så lytter jeg ikke nær så meget efter som hvis folk stille og roligt spurgte ind til det af nysgerrighed.
    Husk man kan komme langt ved at være positive smiley
    Godt nytår til alle. Nu hopper jeg ud herfra og bruger tiden på familien smiley

• #36   30. dec 2012 Og har du 20.000+ hvis noget går galt og hun skal have kejsersnit?

• #37   30. dec 2012 Og så skal det da lige pointeres, at hvis tæven nu kun er NÆSTEN 1 1/2 år, så er den jo slet ikke gammel nok til foråret! Den skal være fyldt 2 år og, som de andre skriver, checket for racerelaterede sygdomme og lidelser.

Ts. Tænk dig lige om en ekstra gang for din egen, hundens og evt. hvalpes og hvalpekøberes skyld.

• #38   31. dec 2012 lille-my ja jeg har det der skal til ellers haved jeg nok ikke tænkt mig at få hvalpe på hende og ja hun er undersøgt og har fået grønt lys med pilen opad
    jeg passer meget på mine hunde de kommer altid i første række.
    var der ellers mere i kunne være så skide negative over ellers syntes jeg i skulle passe jer selv og ikke mindst jeres hunde godt nyt år til jer og jeres hunde som i selvfølig passer eks godt på i aften IKKE

• #39   31. dec 2012 Så opret en annonce og slet denne tråd.

• #40   31. dec 2012 og lige en ting til lad dog være med atl det mavesure ting hvis i keder jer så gå dog en tur med jeres hund brug tiden til noget fornuftigt og hvis i syntes det er så slemt at jeg har startede dette her så lad dog være med at svare på det vær dog en glad person skriv sødt og i får sødt igen

• #42   31. dec 2012 Vent et år mere. I aner ikke hvad i avler på når tæven er så ung. Plus i ender med to hunde som er ret tæt i alder - det kan give problemer indbyrdes mellem de to hunde.
    Tjek tæven for hd og ad, PRA og få lavet dna på megaskæl.

• #43   31. dec 2012 Ts - folk siger dether af bekymring. Ved godt det kan føles træls at folk ikke lige er enige med dig, men sådan er det altså på et forum. Jeg siger det jeg siger af ren erfaring, jeg fortryder ikke at jeg fik det kuld, men det er da kun fordi det hele gik fint. Jeg ville have fortrudt det alle mine dage, hvis der var sket min prinsesse noget!
    Hvis du har fået tjekket din hund i hoved og røv og har styr på det, så go for it, så glæder jeg mig til at se billeder smiley Men tænk lige over at det kan være at din tæve ikke kommer helskinnet igennem det.

• #45   12. jan 2013 1000 tak endelig en der er venlig tror også vi venter til hun er omkring 3 år ps det er nogle rigtige flotte labrador i har kors hvor er de flotte

Kommentér på:
golden retiver

Annonce