{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.018 visninger | Oprettet:

RACEn er nu officiel- gætte tråd update {{forumTopicSubject}}

lavede en tråd om sussi og hvad hun evt kunne være blandet af, nogen gættede dalmatiner- rotte- bull mastiff - sbt osv.
har fået fat i sussi opdrætter, hendes mor er en hvid og brund border collie, og faren en formel 1, de har både moren og søs til sussi, ville det være dumt evt at lade dem mødes?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RACEn er nu officiel- gætte tråd update
  • #1   27. maj 2013 Hvorfor dumt at lade dem mødes? Forstår ikke helt problematikken.

    Ang racer, så er det ganske usandsynligt at hun er halv F1, eftersom F1 er udtryk for en labbe af irske/engelske jagt- og markprøvelinier, og man gør sig vel næppe umagen med at vælge (måske endda importere) en hund af HELT bestemte linier, for så at lave et kuld blandingshvalpe.
    -så mon ikke det bare er en helt almindelig og ikke særlig racetypisk labbe der er far til hende. Det er nemlig typisk sådan nogle der kaldes for F1, fordi folk ikke ved hvad en F1 egentligt er smiley

    Men skøn ser hun ud.og labbepræg synes jeg er tydeligt, i hvert fald på det billede du har lagt ind her smiley


  • #2   27. maj 2013 Michelle:
    Det kunne jo også være en ups-hvalp smiley Men du har fat i noget...


  • #3   27. maj 2013 michelle.. jaa aner det ikke, derfor jeg spøger, tænkte bqre om det kunne skabe forvirring fir hende af møde dem også skal med mig igen osv...
    ang formel 1 nun er ikke en planlagt hvalp, hun er blot et resultat af en situation der skulle havve været undgået


  • #4   27. maj 2013 "hun er blot et resultat af en situation der skulle havve været undgået "

    Det var dog en pragtfuld formulering smiley
    Skønt billede forresten!


  • #6   27. maj 2013 Kimmie -nu er det jo hunde og ikke mennesker, så forvirring over at se søskende tror jeg ikke du behøver frygte smiley

    For hunden er det jo blot en ny legekammerat (hvis den da bryder sig om den slags). Jeg ville ikke gøre mig forhåbninger om en eller anden følelsesladet genforening


  • #7   27. maj 2013 søren gud hvor er du latterlig lige nu

  • #8   27. maj 2013 Muligt at nogen formulerer sig lidt uheldigt, Kimmie... smiley

    Hvad er det du mener der kan være dumt ved at lade din hund mødes med mor & søster?
    Hvis de alle kan med andre hunde er det da bare at klø på og lade hundene få en god legedate mens i mennesker hygger og kigger på og snakker smiley


  • #9   27. maj 2013 tænkte bare om det ville være usmart at tage hjem til dem når hun har boet der , aner ikke om hun husker dem eller noget, om det måske forvirre hende?
    men nevermind, kan høre på søren at det jo bare er en hund, så det må jeg vel gå efter.

    var ikke for at komme med et åndsvagt ?, vidste det bare vitterligt ikke,
    da vi hentede sussi på intarnaten fik vi afvide at hun helst iikke skulle rende ind i gamle ejer, derfor jeg kom lidt i tvivl:)


  • #10   27. maj 2013 mchelle. jamen så vil vi da tage chancen og håbe de kan lege lidt:)

  • #11   27. maj 2013 Zoey ser tit hendes forælde og søskende, har et tæt forhold til opdrætteren så vi er tit på besøg. Der sker intet ved det, Zoey er bare rigtig glad for at være der og leger med hendes søskende og hygger sig... Kan ikke se problemet i at de skulle mødes, det jo ikke fordi at de slår kolbøtter i vejret af glæde. Men Zoey kan godt genkende stedet og er rigtig glad for at være der.

  • #12   27. maj 2013 Mht om det er den dum ide at lade sin hund komme på besøg der hvor den er opdrættet: Nej, hvorfor skulle det da være det. Flere af mine har da været på besøg hos deres opdrættere. De har sagtens kunnet huske stedet og der har været stor gensynsglæde - og det er da dejligt! Bagefter har hunden lige så glad som altid taget med mig hjem igen.
    Min hanhund, som jeg førtst fik fra opdrætter da han var voksen har ved flere lejligheder også mødt sin opdrætter. Han bliver meget glad for at se hende hver gang, men han vil nu alligevel hellere med mig ;-).


  • #14   27. maj 2013 Reiki husker osse uden tvivl mennesker han ikke har set længe -opdrætter fik f.eks. en meget meget glad modtagelse da vi var til UHM-test da han var 18 mdr.

    Men det er jo "bare" et menneske han glad hilser på -ikke en han har et tilhørsforhold til og derfor bliver ked af at forlade.


  • #15   27. maj 2013 beat the border/ ja fx. det er da altid lidt sjovt at se ligheder/forskelle på et kuld.
    plus sussi kunne godt trænge til nogen lege kammerater på hendes egen størrelse, der er altså ikke helt de samme begrænsinger som når hun leger med en gravhund. hun vil gerne mosle tumle osv. og ellers bare generalt lidt sjovt at se billieder af hendes som hvalp osv:) har jo ingen hvalpe billeder af hende


Kommentér på:
RACEn er nu officiel- gætte tråd update

Annonce