453 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Hvad sker der for børn..! Hvad sker der for børn..!

Ja hvad F..... sker der for unger nu til dags.. igår da jeg kom gående en tur med kali der kom der to småfede børn på omkring 5-6 år gående forbi mig og kali.. kali vil selvfølgelig snakke men de er åbenbart bange og trækker sig væk fra os.. starter den mindste FANDME med at stå og gø og kigge på kali. og det jo klart kali bliver paf når det er så bliver ungen bare stående og gør at kali so om "haha du kan ikke nå mig" neeej jeg blev gal.. så idag da jeg var ude med hende så bor der nogen tyrkere nede for enden af min blok. og de er RÆD for kali så det basker (Tror de er bange for hunde generalt) og kali vil sælfølgelig snakke med dem men jeg tager kali med og siger "Nej kali det ikke alle der vil snakke med dig kom så" GU FANDME så når vi kommer 4-5 meter væk fra dem så vender den ene tyrker sig om (Omkring 9 år og har for øvrigt allerede fuldskæg) Så begynder han at gø af kali og syntes det er skide sjovt for kali kan jo ikke nå ham når jeg trækker hende væk fra dem.. ikke nok med det så køre fuldskæg forbi os på løbehjul og gør af hende mens han køre forbi.. nøj jeg blev rasende.. jeg havde bare mest af alt lyst til at trimme hans skæg :@

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad sker der for børn..!
  • #1   31. maj 2007 Jeg var blevet tosset og var hoppet ud imod dem imens jeg havde råbt af dem... Nu har jeg så også en hun der er meget bange for børn...

• #2   31. maj 2007 Kender det SÅ godt....Trods det at vi bor ude på landet, har vi haft en avisdreng, der har ødelagt Albert ved at råbe lyde 100 meter fra vores grund. Albert hænger aggresivt i hegnet ud til vejen når nogen kommer forbi :o(
    Vi har dog fået nogle "redskaber" til at fjerne denne adfærd, men hold op hvor har vi været rasende...Klagede over ham, og grundet andre klager fyrede de ham....

• #3   31. maj 2007 Godt man bor ude på landet hvor der kun er halv gamle mennesker *GGG*

• #4   31. maj 2007 det har jeg også prøvet, det er sq pisse provokerende, lige som når man kommer gående i anlæget hvor "knallert forbudt" skiltet står mange steder, så kommer de der unge mennesker fræsende (igår 3 på EN knallert) rundt på alle stierne, og da jeg går med line på mine hunde, er det ikke bare lige et snuptag at få hundene ind til en..
    Men igår tænkte jeg fandme nej og så gik jeg lige midt på en sti og de 3 på knallerteren kom fræsende og jeg blev der hvor jeg gik, og hundene løb rundt, og så skreg jeg til dem, det her er godt nok ikke en cykelsti, og de så noget forundret ud og kørte pænt ud på græsset, hihi så kan de fandme lære det....

• #5   31. maj 2007 Anita >>> Som mit indlæg viser, har man ikke helle på landet :o(

• #6   31. maj 2007 Jeg ved godt man ikke må og jeg gør det heller IKKE. men nogen gange har man sku bare lyst til at slippe hunden løs så kan de selv se hvor sjovt det er

• #7   31. maj 2007 åh jeg har da oplevet en der spyttede efter Fie da han cyklede forbi...

• #8   31. maj 2007 Team Vomløs* Karina H
    det hjælper ikke at tale til børns fornuft - børn er et spejl af deres forældre der så åbenbart også gør når de ser en hund ! Intelligente forældre ..................

• #9   31. maj 2007 at du truede med at slippe din hund løs? det skulle jeg lige gøre her, så får jeg forældrne på nakken ! og de er ikke udlændinge ............. danske børn er ikke bedre, langt fra .............

• #10   31. maj 2007 Hos os blev avisdrengens forældre målløse. De blev kaldt til samtale hos bladudgiveren.....Faderen ringede og undskyldte og dagen efter kom en meget slukøret dreng og sagde undskyld

• #11   31. maj 2007 vi boede en gang i en by uden for aalborg sulsted, der er nogle børn som bare ikke fatter det, de drillede vores hunde når de var i haven, og gøede af dem, og hoppede helt vildt en dag jeg så det gik jeg ud til dem og sagde at de skulle stoppe.. og gik ind, men men de blev ved og jeg blev vred og gik ud og spurgte om de ikke fattede noget, og at det var deres engen skyld hvis draco(dober) hopper over hegnet, og at vi ikke vil stå til ansvar for hvis der skete dem noget...
    sagde også til dem at, det nu kunne være at hvis vi mødte dem at vores hunde ikke ville synes om dem efter som de bliver ved med at drille.. så stoppede de..

Vi ville sgu da ikke stå til ansvar for hvad der kunne have sket når de hænger ind over vores hegn og vifter med deres hænder, det er hundenes og de gør af dem som kommer forbi.. meen tror ikke der er særlig mange forældre der lære deres børn om hunde,og hvordan de skal være overfor dem..

• #12   31. maj 2007
    *Team Vomløs* Karina H
    jeg har læst det du har skrevet - der er bare det ved det at hvis og såfremt en hund rører et barn, så er fanden jo løs i Laksegade og det er hunde ejerens skyld - så jeg går langt udenom børn, der bor her - det er ikke det værd at skulle skændes med forældre der mener deres børn må alt -

De smukke hunde *Tyson & Draco* - det har da ikke været særlig sjovt med de børn, der drillede jeres hunde - en underlig opførsel men igen, det er hundeejerens ansvar uanset hvad ........

det er ikke nemt altid at være hunde ejer

• #13   31. maj 2007 det kun sket 2 gange her,
    den første gang de gik heldigvis den rigtige vej, så da jeg hørte dem kaldte jeg mikey til mig, bad ham gå i kurv og strøg ud til dem og fortalte dem at nu havde jeg set dem og næste gang ville jeg sørge for de ikke nåede forbi haven hvis de gjorde det igen,

efter den gang gik de på modsatte side af vejen forbi vores have og de gør det stadig

fornylig kom der 2 børn af anden etnisk bagrund forbi, disse 2 kastede med steen ind i haven, ind imod aya, det kan aya´s psyke slet ikke holde til(hun underkaster sig alle der kommer her) der nåede jeg dem lidt længere henne af vejen og spurgte hvad fanden de havde gang i, , deres forældre mener så det okay, de troppede nemlig op senere med politiet, fordi jeg havde overfaldt børnene mente de,

politiet ville så ikke gøre noget ved dem, men jeg kunne anmelde dem for at mishandle dyr,

jeg valgte at lade vær og bad dem finde en anden skolevej end forbi min have så længe de ikke kunne betræde min grund respekt,

de kommer stadig forbi hver dag, men det går temmelig hurtigt med at komme forbi og de genere ikke længere aya

• #14   31. maj 2007 Pia ---> nej det er det bestemt ikke... men hende den ene var sgu ikke særlig klog generalt.. vi har tyson ´som er en blandning men har højden fra gravhunden,og da vi fik draco, spurgte hun fandme om den ikke var vokset hehe.. hun er nok omkring de 10-12 år.. godt nok har de de samme farver men hold da op man kan sgu da ikke tro at det er den samme hund efter som hun viste at tyson den lille var 1år og draco var 5-6 mdr..

• #15   31. maj 2007 Dennis.......he he........vi bor vist i samme del af Aalborg........her hvor vi bor er 70 % af anden etnisk baggrund end dansk........det giver nogle sjove oplevelser af og til.

Som ex. forleden dag hvor en dreng på ca 10 år......ikke dansk, men uden fuldskæg ;o)........spurgte om hvad hunden hed og om han måtte kæle for den.......jeg var lidt målløs da de plejer at flygte skrigende væk.......nå men jeg sagde ja det måtte han....jeg skulle bare lige hen med skraldeposen. Da jeg kom hen til ham igen spurgte jeg om han skulle snakke med Emma........Ej sagde han....kan den snakke ?..........øhhh nej selvfølgelig ikke sagde jeg....det er der ingen hunde der kan og jeg var ved at flække af grin indvendig......øhh nå...og så smuttede han.....han turde ikke snakke med hende alligevel.......*GG*

• #16   31. maj 2007 Karina med skønne Aya - det du beskriver er lige præcist det jeg vil undgå - at forældrene kommer anstigende med politiet - jeg kan lige forestille mig situationen men desværre kan du nok ikke komme igennem med en anmeldelse om dyreplageri for det er jo børn vi taler om - nogle gange tror jeg de "små slyngler" godt ved at det de laver er forkert .......... men det er vore hunde det går ud over og dem, der altid får skylden - plus nogle gange deres ejere selvom man passer på - nok om det - nu sidder mine hunde og venter på at vi skal dele et stykke sandkage (vort aften ritual :-))

ha´ en fortsat god aften

• #17   1. jun 2007 der to småfede børn på omkring 5-6 år gående

så bor der nogen tyrkere

vil du skabe dig og rette på andre kunne du med rette start med dig selv muligt du blev sur men at tale såden om andre mennesker af anden herkomst og små børn ..gør man bare ikke .
    troede i det hele taget ikke det var ok at skrive såden .
    det er trods alt kun børn som har lavet noget lidt tåbeligt men herregud der sket jo intet ...hvor du ikke bare kan vende dig rundt som den voksne og gå med din hund vel.
    tanker er jo som bekendt toldfrie men syntes at du skal tale pænt om børn og buttet børn og børn af andet etnisk herkomst

Kommentér på:
Hvad sker der for børn..!

Annonce