1.392 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Dogcoach vinterjakke erfaringer Dogcoach vinterjakke erfaringer

Hej,

Skal ha ny vinterjakke i år og har luret på dogcoach vinterjakken.. Jeg har været lun på den længe!

Men jeg er meget i tvivl om hvorvidt den kan klare en længere gåtur i meget snevejr eller meget regnvejr? (tænker ihvertfald 45min-1time).. Eller er man så våd gennem jakken?

Hvordan er jeres erfaringer med jakken?

Overvejer både den dogcoach der er vandtæt 3000mm og en anden der er vandtæt 8000mm..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dogcoach vinterjakke erfaringer
  • #2   2. sep 2019 Har du været ude på LANGE ture i voldsom regn/sne? Det er mest det jeg tænker på..

• #3   2. sep 2019 Det er lidt svært at sige, da det kun er den nye der er lavet i så vandtæt et materiale (og den er jo kun i pre-order). De tidligere er kun vandafvisende.
    Jeg har deres vol. 2 som slet ikke kan fåes mere og har haft den på i en del regn på en times gåtur. Jeg blev ikke våd igennem, men den var en god del tid om at tørre.

Man kan dog håbe at kvaliteten er noget bedre på jakken efter de har skiftet producent, da kvalitet halter lidt i forhold til pris.

• #4   2. sep 2019 Hmm.. Hvordan mener du at kvaliteten har haltet?

• #5   2. sep 2019 Pernille F - Nogle af deres produkter har man oplevet er gået i stykker inde for kort tid og har måtte ombyttes. Der har især været noget med lynlåse - men de siger selv at det er forbedret nu på den nye med den ny producent. Og de skriver da at den nye jakke er lavet i membran der sikrer 100% regntæthed, så den burde jo fungere i vådt vejr smiley

Jeg har 3 af deres produkter og er generelt tilfreds, men i stedet for at komme med en ny jakke hvert år til højere pris, så havde det været bedre om de lavede det "perfekt" fra start. - Jeg er i hvert fald ikke typen der gider skifte så dyr en jakke ud hvert år smiley
    Min vinterjakke er 2 år gammel og den fejler da trods alt intet udover nogle tråde hist og her. Men har en taske der måtte ombyttes efter 6måneders brug.

• #6   2. sep 2019 Jeg har både vol1 og 3.
    Den første kunne ikke engang holde en lille byge ude. Den tredje er bedre, men stadig ikke vandtæt.
    Jeg synes kvaliteten er for lav ift prisen.
    Hætten på vol3 er underligt dimensioneret.
    Lommerne går i stykker og det samme gør lynlåsene. Jeg har fået erstattet tingene, men det bliver man også træt af at skulle blive ved med.
    Så hellere en god skijakke.

• #7   2. sep 2019 Kan da godt tænke at de siger at kvaliteten er bedre, men det VED de vel rent faktisk ik før det for alvor er blevet afprøvet tænker jeg.. Og ja, det er mange penge og jeg vil heller ikk skifte så dyr en jakke hvert år!

Den anden jeg kigger på koster så endnu mere (1700kr), det er ikke en hundelufter jakke men jeg ved det er fin kvalitet og den burde være mere vandtæt (3000mm VS 8000mm)..

Min tidligere jakke var 3000mm ligesom softshell jakker er (den havde softshell ydre) og den var altså IKKE vandtæt i en kæmpe regnbyge i 1time.. Så det er derfor jeg er meget i tvivl mht dogcoach jakken..

• #8   3. sep 2019 Jeg har to, elendig kvalitet, lynlåsen er i stykker på dem begge efter meget kort tids brug, godbidslommen er gået efter få dage, jeg har fået nye som holdt i lige så kort tid, jeg køber ikke det mærke mere det er helt sikkert.

• #10   3. sep 2019 Der er skiftet producent og kvalitetén i den nye kollektion har fået et gevaldigt løft - jeg har vol 3 og har ingen problemer haft og den har holdt mig tør i regn og sne. ... Vol. 4 er en hel anden, vandtæt med tapede sømme og en langt bedre lynlås - den er fantastisk

• #13   3. sep 2019 Lyder virkelig ikk opmuntrende.. Kunne være jeg skal prøve arrak..

• #14   3. sep 2019 Jeg har samme erfaring med Arraks vinterjakke som Mikes mor: Den er vandtæt og varm og ret solid. Fin på gåture men alt for tung og stiv til træning.

• #15   3. sep 2019 Jeg har vinterjakken vol 2. Har intet at beklage mig over ved vandtætheden, men det være sagt, så kan jeg ikke huske om jeg nogensinde har haft den på i silende regn. Den holder mig fint varm.

Men som andre også siger, så er kvaliteten elendig! Fik min første jakke midt i december for 2 år siden. Efter mindre end 2 ugers brug var den der strop til at hænge jakken i gået i stykker - den kunne ikke holde jakkens vægt, og syningen til lynlåsen var også i stykker.
    Jeg klagede og de tilsendt mig en ny jakke. Den har jeg nu brugt i 2 vintre, men godbidslommen har været i stykke af flere omgange. Dels var hængslerne til at holde den åben rustet, så den ikke kunne holdes åben, og dels har knapperne enten passet så dårligt sammen at lommen ikke sad fast, eller så godt fast, at jeg har hævet en knap ud af selve godbidslommen, fordi den sad for godt fast i jakken.
    Klagede og fik det erstattet. De skal have kæmpe ros for deres kundeservice, men jeg smider heller ikke flere penge hos dem. Det kan ikke passe, at man laver en vinterjakke, hvis dele ruster fra hinanden, når man er udenfor i regn og sne...

• #16   3. sep 2019 11 og 14# hvilken model? Hvis der da er flere..

• #17   3. sep 2019 Tror sgu næsten ikk at jeg tør prøve dogcoach jakken da.. Godt nok ikk de bedste erfaringer..

• #18   3. sep 2019 Jeg har haft vol 1, tror den holdte halvandet år, før den røg ud. Den holdte mig varm og tør, men var længe om at tørre, men det burde jo så også være ændret nu. Jeg istemmer mig dog koret over utilfredshed over kvalitet. Lynlåsen gik i stykker, så den gik op, medmindre jeg lynede jakken normalt, så lynede den op fra neden og så lynede den igen. Det sted hvor godbidsholderen skulle lynes på, det faldt mere og mere af, og så begyndte velcro-firkanterne til at knappe jakken med også at falde af.

Jeg tænker, at en del er blevet fikset siden model 1, men jeg har ikke turdet købe en ny. I stedet er jeg også skiftet til Arrak, som jeg har været helt vildt glad for sidste vinter. Jakken er stadig fuldt funktionsdygtig, og så har den holdt mig varm og tør hele vinteren. Jeg har ikke tænkt over, om den skulle være bøvlet at bevæge sig i til træning.

• #19   3. sep 2019 @16: Jeg har denne her model. Og ja, jeg købte en herremodel, da den ikke fandtes til damer.

• #20   3. sep 2019 Mette, Tror du glemte link? smiley

• #23   3. sep 2019 Tak smiley

Kommentér på:
Dogcoach vinterjakke erfaringer

Annonce