1.196 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Klinikker der tilbyder titertest? (Sjælland) Klinikker der tilbyder titertest? (Sjælland)
Hejsa rare hundefolk
Hvilke dyreklinikker nær Næstved tilbyder titertest ?
Og hvilke erfaringer har i med titertest ?
Ser frem til at hører fra jer
0 synes godt om
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.483
okt 2011
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 46 Svar: 233
Min egen dyreklinik (Evidensia) har nemlig ikke udvist interesse i at tilbyde titertest. Har spurgt et par gange efterhånden. Jeg får svaret, "der er ikke nok der efterspørger det".
Vil da prøve at kontakte Køge bugt dyreklinik
sep 2017
Følgere: 545 Emner: 156 Svar: 10.744
Jeg mener, set fra hundens side, koster det en tur til dyrlæge, en blodprøve og så måske alligevel en vaccine. Den del med blodprøven slipper hunden jo for, ved bare at vaccinere.
Eller er der noget jeg misser?
okt 2011
Men min vovse reagere ikke specielt godt på vaccinerne, derfor undersøger jeg muligheden med titertest.
Hun blev frygtelig syg sidst hun fik vaccinen for leptospirose (jeg troede nærmest ikke hun ville overleve det). Derfor får hun i samråd med dyrlægen ikke den vaccine mere.
Men nu er det ved at være tid til hendes kernevaccine og den plejer hun også lige at skulle komme sig over, heldigvis plejer det ikke at være værre end, at hun er øm og træt de første dage efter vaccinen.
Derfor tror jeg titertest ville være et godt alternativ, for at se om hun behøver de vacciner.
sep 2017
Afhængigt af hundens alder, kan du også undersøge den forskning, som peger på at hunde over x antal år (var det 7?) ikke behøver vaccine, fordi de allerede har nok antistoffer i kroppen.
okt 2011
Har du en artikel ved hånden omkring den forskning, den har jeg ikke hørt om?
sep 2017
Klinikker der tilbyder titertest? (Sjælland)