Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klinikker der tilbyder titertest? (Sjælland)
  • #1   22. sep 2019 Prøv at kontakte Køge Bugt Dyreklinik (Køge). Jeg har i alle tilfælde talt med Jens om st få lavet titertest og han protesterede ikke. Men klinikken er ny for mig, så jeg kan ikke sige om de laver den. Men det håber keg, for jeg vil å have lavet den på begge hundene.

• #2   22. sep 2019 Okay tak smiley

Min egen dyreklinik (Evidensia) har nemlig ikke udvist interesse i at tilbyde titertest. Har spurgt et par gange efterhånden. Jeg får svaret, "der er ikke nok der efterspørger det".

Vil da prøve at kontakte Køge bugt dyreklinik smiley

• #3   22. sep 2019 Jeg forstår ikke helt konceptet, med mindre man har en hund der reagerer på vacciner.

Jeg mener, set fra hundens side, koster det en tur til dyrlæge, en blodprøve og så måske alligevel en vaccine. Den del med blodprøven slipper hunden jo for, ved bare at vaccinere.

Eller er der noget jeg misser?

• #4   28. sep 2019 Jeg synes bestemt også det er en ulempe at der skal tages blodprøve.

Men min vovse reagere ikke specielt godt på vaccinerne, derfor undersøger jeg muligheden med titertest.
    Hun blev frygtelig syg sidst hun fik vaccinen for leptospirose (jeg troede nærmest ikke hun ville overleve det). Derfor får hun i samråd med dyrlægen ikke den vaccine mere.
    Men nu er det ved at være tid til hendes kernevaccine og den plejer hun også lige at skulle komme sig over, heldigvis plejer det ikke at være værre end, at hun er øm og træt de første dage efter vaccinen.
    Derfor tror jeg titertest ville være et godt alternativ, for at se om hun behøver de vacciner.

• #5   28. sep 2019 Så kan jeg godt forstå det smiley

Afhængigt af hundens alder, kan du også undersøge den forskning, som peger på at hunde over x antal år (var det 7?) ikke behøver vaccine, fordi de allerede har nok antistoffer i kroppen.

• #6   28. sep 2019 Hunden er kun 4 år.
    Har du en artikel ved hånden omkring den forskning, den har jeg ikke hørt om?

• #8   29. sep 2019 Du må selv prøve at google lidt mere, men her er lidt at gå efter: https://www.dr.dk/nyheder/indland/hundeejere-sparer-tusindvis-af-kroner-paa-vaccine

Kommentér på:
Klinikker der tilbyder titertest? (Sjælland)

Annonce