429 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

orijen foder orijen foder

Jeg skrev et indlæg den anden dag om min ene hund som er undervægtig.

Jeg var så nede i "min" dyrebutik i dag for at købe noget hvalpefoder. Men det mente de ikke var det bedste, de mente jeg skulle prøve Orijen!

Er der nogen der har prøvet det, og har nogen erfaringer gode eller dårlige?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  orijen foder
  • #1   14. jun 2007 Kan kun anbefale

• #2   14. jun 2007 ved du noget om det kan få min hund til at tage på

• #3   14. jun 2007 Pas på for de sælger altid det de har størst fortjeneste på:o)
    Har selv arbejdet i en dyrehandel, og kender lidt til bagsiden.
    Synes det lyder som et godt foder, men kan ik forstå proteinindholdet er så højt

• #4   14. jun 2007 jeg har læst lidt på tidliger indlæg om samme foder, og jeg kan godt se at der er mange der sætter spørsmålstegn til protein indholdet. Hvorfor er det så slemt at det er højt?

Fik jeg skrevet at jeg ikke ved noget om foder ;0)

• #5   14. jun 2007 ALT foder kan få din hund til at tage på, den skal bare æde nok af det smiley

Vil anbefale Olivers , Select Gold og orijen, Alle 3 optog mine hunde RIGTIG godt.

• #6   14. jun 2007 Jeg ved nemli ik om det er slemt:o)
    Men havde engang en liste hvor der stod hvad det helst skulle ligge indenfor

• #7   14. jun 2007 Prøv evt at kontakte orijen og spørg

• #8   14. jun 2007 jubiii jeg kom ind - jeg kan nemlig læse mog frem til at det er godt med alt det protein, men jeg læser jo også på deres pakke

• #9   14. jun 2007 Min veninde har brugt det og synes godt om det..

• #10   14. jun 2007 Der er meget protein i fordi orijen er "barf på piller".. Dvs. de har lavet foderet ud fra barfs principper med masser af kød og lidt grøntsager (og så mener jeg vist også der er lidt ris i, men er ikke sikker).. Derfor er procenten på protein så højt.. smiley Og nej, det er absolut ikke en dårlig ting..
    Bella får kun råt kød og ikke grøntsager (det gider hun ikke og behøver heller ikke ifølge et af barf principperne).. Så hun får jo også MEGET protein, men lever i bedste velgående.. *s*

• #11   14. jun 2007 Dina- jeg synes dem der barfer siger at proteinindholdet ik er så højt

• #12   14. jun 2007 jeg har også barf fodret mine hunde - men jeg kunne ikke holde vægten oppe på den lille, så jeg blev bange for at det var det, så jeg skiftede igen, men der er da ingen tvivl om, at hvis de selv kan vælge vil de til en hvar til heller have råt kød

• #13   14. jun 2007 Vi bruger det også og er meget begejstrede. Og hvis din hund kommer til at elske det så meget som Hannibal gør, så skulle du nok kunne få nok i ham til at han tager på.
    Tror ikke man skal være nervøs for det høje proteinindhold, tværtimod, det er jo det almindelige fra naturens side. Fandt en undersøgelse der fortalte noget om at den gamle "skrøne" med at hunde ikke må få for meget protein skyldes den dårlige kvalitet proteinerne var i, eks. fra hønsefødder, næb og andet sært. Man har altså fået klarlagt at de dårlige kvalitet-proteiner er usunde, og det er ikke mængden der er afgørende, så den gode slags skal man vidst bare lade hunden mæske sig i. smiley

Kommentér på:
orijen foder

Annonce