Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dyrlæge speciale
  • #1   9. dec 2020 Der var ihvertfald én der forskede i det på KU Life, som også havde en rigtig fin artikel i Hunden for nogle år siden.

Jeg googlede hende lige, og der ligger bla. en artikel her. Jeg ved ikke, om det er noget, du kan bruge til noget? Jeg var med i forsøg hos hende (ja, altså.. dvs. mine hunde var...) dengang.

https://succesivetpraksis.dk/podcast/demens-hos-hunde/

• #2   9. dec 2020 takker .. jo det er interessant at læse ....

• Delphine S
    Delphine S Tilmeldt:
    dec 2020

Svar: 1
    #3   9. dec 2020 Et lån En effektiv metode til jul

E-mail: isabel.monica79@gmail.com
    har du brug for et lån Er du blevet afvist af banken og ønsker at låne for at imødekomme dine behov? Intet problem uanset din økonomiske situation. Jeg tilbyder dig realkreditlån, erhvervslån, internationale lån, personlige lån og studielån. Jeg tilbyder lån op til 2.000.000 euro med en rente på 3%. Jeg tilbyder lang- og kortfristede lån fra 1 til 30 år. Kontakt mig i dag og få den globale finansielle udlånstjeneste. Kontakt mig venligst via e-mail
    E-mail: isabel.monica79@gmail.com

• #5   10. dec 2020 ja undskyld det må være en spam ... men profilen er her heller ikke mere ...

det jeg egentlig søger, er om der i østjylland er en praktiserende dyrlæge man med ældre hunde kan konsultere og få et, ja alderdoms tjek .. både på det mentale og det fysiske... jeg er lidt træt af at komme i hænderne på en tilfældig på de store dyrhospitaler ... forrige gang kom jeg til en, virkelig sød men ret ung dyrlæge, som sikkert var god og bliver dygtig, men havde det ikke været for Hg forslag og egen evne til at være tovholder og komme med forslag, så er jeg ikke sikker på konklusion og dermed behandling var blevet korrekt...

men kendes ingen konkrete så ringer jeg og hører ....Noget forslag til hvem i Aarhus, jeg har varierende oplevelser fra mange steder ..

Kommentér på:
dyrlæge speciale

Annonce