721 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
dyrlæge speciale dyrlæge speciale
Findes der dyrlæger der har speciale i den aldrende hund, bl.a. demens og ja bare bredt som fx geriatrien hos mennesker ..
0 synes godt om
aug 2007
Følger: 40 Følgere: 81 Hunde: 8 Emner: 522 Svar: 12.591
Jeg googlede hende lige, og der ligger bla. en artikel her. Jeg ved ikke, om det er noget, du kan bruge til noget? Jeg var med i forsøg hos hende (ja, altså.. dvs. mine hunde var...) dengang.
https://succesivetpraksis.dk/podcast/demens-hos-hunde/
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 95 Hunde: 4 Emner: 958 Svar: 18.107
dec 2020
Svar: 1
E-mail: isabel.monica79@gmail.com
har du brug for et lån Er du blevet afvist af banken og ønsker at låne for at imødekomme dine behov? Intet problem uanset din økonomiske situation. Jeg tilbyder dig realkreditlån, erhvervslån, internationale lån, personlige lån og studielån. Jeg tilbyder lån op til 2.000.000 euro med en rente på 3%. Jeg tilbyder lang- og kortfristede lån fra 1 til 30 år. Kontakt mig i dag og få den globale finansielle udlånstjeneste. Kontakt mig venligst via e-mail
E-mail: isabel.monica79@gmail.com
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 95 Hunde: 4 Emner: 958 Svar: 18.107
det jeg egentlig søger, er om der i østjylland er en praktiserende dyrlæge man med ældre hunde kan konsultere og få et, ja alderdoms tjek .. både på det mentale og det fysiske... jeg er lidt træt af at komme i hænderne på en tilfældig på de store dyrhospitaler ... forrige gang kom jeg til en, virkelig sød men ret ung dyrlæge, som sikkert var god og bliver dygtig, men havde det ikke været for Hg forslag og egen evne til at være tovholder og komme med forslag, så er jeg ikke sikker på konklusion og dermed behandling var blevet korrekt...
men kendes ingen konkrete så ringer jeg og hører ....Noget forslag til hvem i Aarhus, jeg har varierende oplevelser fra mange steder ..
dyrlæge speciale