399 visninger
|
Oprettet:
Højde på og design af hegn {{forumTopicSubject}}
Hej HG,
Jeg har brug for jeres gode ideer
Jeg har en terrasse med en muret halvvæg rundt, hvor Otis er lige præcis høj nok til at kunne ligge hagen på overkanten og kigge ud - hvis han står på tæer og strækker sig. Han er et år nu her, så tror faktisk ikke han vokser mere i højden...
Nå, "problemet" er, at jeg gerne ville kunne lade terassedøren stå åben, uden at have øjne på ham i al den tid han vil være ude... jeg VED han højst sandsynligt ville kunne hoppe over væggen, men jeg tror ikke han ved han kan.
Har i nogen ideer til hvordan jeg kan unghundesikre terrassen uden at gå all in på rockerborg-stilen?
sep 2017
Følgere: 464 Emner: 183 Svar: 8.674
Hvis en midlertidig løsning kan være vejen frem, kan du købe almindeligt tråd havehegn, som du bukker indad i toppen, altså i samme højde som muren. Det vil ikke kunne ses udefra, og det vil forhindre Otis i at komme til toppen af muren. Med lidt held vil det give ham en ide om, at det ikke er noget man kan komme over
jun 2017
Følger: 44 Følgere: 240 Hunde: 2 Emner: 62 Svar: 3.224
Fx ville jeg stå klare til at råbe højt ved flugtforsøg når den spændende skraldemand kom eller når min partner kom hjem.
Ved øvrige lav risiko situationer og mange timer i dagligdagen, ville jeg bare fornuftigt være hjemme uden musik hvis døren stod åben.
feb 2016
Følger: 17 Følgere: 55 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 328
Ziva, jeg har også tænkt på at lade det være, MEN vejen er rimeligt trafikeret i sommerhalvåret, hvor det er vejen til og fra stranden
sep 2017
Følgere: 464 Emner: 183 Svar: 8.674
Kan du måske lave en forhøjning til ham inde i gården, så han kan sidde dér og kigge ud over sit kongerige, samtidig med at muren bliver Otis-sikret? Så vil han måske søge sin forhøjning, når der komme folk, fordi det er dér han har overblikket.
okt 2018
Følgere: 5 Emner: 12 Svar: 366
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 26 Annoncer: 16 Emner: 177 Svar: 9.307
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1254 Hunde: 1 Annoncer: 1 Emner: 192 Svar: 13.421
Højde på og design af hegn