Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Korthåret Golden retriever??
  • #1   11. okt 2007
    Mia: Det ville jeg også mene :0)
    Jeg har selv en golden o har altså aldrig hørt om det, men man bliver jo klogere hver dag, så det kunne jo godt være det bare var mig der var uvidende!!!!

• #2   11. okt 2007 Nej,der findes IKKE korthårede golden retrievere.
    Men den gule labrador kan vel minde lidt om det...?

• #3   11. okt 2007
    *SSSSS*

Godt så, så var det ikke mig der var uvidende, men hun påstod det godt nok hårdnakket hende jeg snakkede med!!!!!!!

• #4   11. okt 2007 Så kom der en reaktion fra en Labrador ejer på kommentaren om at Golden og en Labrador næsten er det samme :o)
    Jeg smiler for jeg har haft en Flat Coat, og kan huske at de forskellige racers ejere drillede hinanden... hvem havde de mest velegnede jagthunde osv. :o)

De er dejlige allesammen :o)

• #5   11. okt 2007
    Rynkefjæs: Nej det ville jeg jo heller ikke mene, altså at de er de samme........ det er jo derfor de hedder to forskellige slags navne..... :0) Ellers ville de jo hedde det samme!!!!
    Men hende jeg snakkede med påstod hårdnakket at deres hund var en korthåret Golden, jeg opgav ret hurtigt at fortælle hende at det var der ikke noget der hed, man knne ligesom mærke på hende at hun mente ABSOLUT at hun havde ret :0)
    For det havde de fået af vide der hvor de købte den!!!!!
    Godt så, og fred være med det :0D!!!!!

• #6   11. okt 2007 hehe ja jeg bliver spurgt alt for mange gange om min er en blanding mellem lab og schæfer, men NEJ, er han ikke smiley

• #7   11. okt 2007 Jeg ønsker mig en trøje hvor der står at min hund ikke er en Chowchow...

Da jeg havde en Flatcoat mente mange at han var en blanding.

Man bliver så glad når man endelig møder nogen der kender den race man kommer gående med :o)

Kommentér på:
Korthåret Golden retriever??

Annonce