259 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

hvalpe?? hvalpe??

spørgsmål:kan en tæve blive gravid uden at hanen har siddet fast som man siger?men at de bare har gjort det lidt et par gange.

Vi har ville lave hvalpe i sidste weekend men de hang ikke ordentligt sammen altså i længere tid af gangen,så vi ringede til dyrlægen og han sagde at det ikke var nødvendigt hvis de havde kemien..så mon hun kan være blevet gravid??har andre hørt om det?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalpe??
  • #1   12. nov 2004 Det er som med mennesker bare en dråbe kan gøre det ... Så ja jeg tror godt hun kan være gravid !!

Knus Inge

• #2   12. nov 2004 Enkelte hanner er født uden svulmelegmer men er fuldt ud i stand til at forplante sig alligevel.
    Så hvis det ikke var tilsigtet, ville jeg blive nervøs og hvis det var, ville jeg være usikker som dig.
    Du kan lægge mærke til - hvis tæven bliber ved med at være blød mellem skede og endetarmsåbningen og ikke rigtig trækker sig sammen igen efter løbetid - så er den gravid!
    Efter 5-6 uge vil du se noget klart slim fra skeden og så er du helt sikker i din sag at hun ikke har absorberet hvalpene.
    Og så kan du godt begynde at se dig om efter hvalpekøbere!

held og lykke med hvad end der sker.

mvh Karin

Kommentér på:
hvalpe??

Annonce