Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Om marv ben????
  • #1   17. nov 2005 Nej det har jeg godt nok ikke....

• #2   17. nov 2005 Miss-Piiiip Z Hvad har du helt præcist fået at vide???

• #3   17. nov 2005 Der er nogen hunde hvor maven godt kan reagere på og få for mange ben. Nemo kan godt få hård mave af det.

Men hvis hunden trives med det, er det vel ok.

• #5   17. nov 2005 ja jeg braf foder mine så de får ben hverdag, og en gang om ugen får de et marvben, min havde optræk til allerg og det forsvant og har hørt flere historier hvor det har hjulpet hunde, så at det skulle være farligt/dårligt for hunden lyder da mystisk. de vilde hunde er da heller ikke døde *gg* ;o)

• #7   17. nov 2005 Marvben, er både godt og dårligt. Hundene kan få dårlig mave af det(tynd/hård). Marvben indeholder et meget stort indhold af calcium, i gamle dage, mente man at hunde ikke kunne få for meget kalk.så selv om hundene lavede "hvide"pølser, gjorde det ikke noget. I dag ved man at kalken optager en del af pladsen for de andre mineraler hunden har brug for -derfor er marvben ikke det bedste at give sin hund hver dag.
    På den anden side er marvben vireklig gode til at beskæftige hunden i flere timer/dage, det er virkelig noget de skal ardejde med.
    Jeg gør ofte det at når hunde har tømt dem, fylder jeg dem igen med leverpostej.

Hvis din hund ikke reagerer med meget kalk i afføringen eller dårlig mave, ville jeg ikke bekymre mig.
    Mine hunde har flere marvben der bare ligger rundt omkring, som de leger med og tygger i hver dag.

Kommentér på:
Om marv ben????

Annonce