INDBILDSK GRAVID... HJÆLP INDBILDSK GRAVID... HJÆLP
jeg er den lykkelige ejer af min kære carla... hun er perfekt, ligeså god som dagen er lang... og trods racens dårlige ry, en meget kærlig og godmodig pige.... men os lidt skør:
hun har meget nemt ved at blive indbildsk gravid.... først blev hun det med vores anden hund carlos... og passede ham som en lille hvalp...
Nu har jeg så født, en lille pige i april, og carla tror igenden er mor... så meget at hun lægger mælk i hele vores hjem... er blevet så træt af det, vores nye sofa er skjoldet..( håber vi har en lille chance, for at få den ren) at vi vil have hende steriliseret, når vi har overstået barnedåb, i sep...
elsker hende overalt på jorden... men hold kæft hvor er det belastende...
nogen der har gode råd, og forklaringer på hvorfor hn gør sådan....
PS. tjek lige hendes udfordringer, vi er lidt bagud...
så lidt opbakning ku være rart...
god dag til jer og jeres 4 benede venner...
dec 2007
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 64
sep 2006
Følger: 64 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 329 Svar: 5.383
Under gode råd, falsk drægtighed kan vi læse en del om falsk drægtighed. Det er ret interessant. Eisa var falsk drægtig i vinters. Vi var overbeviste om, at hun skulle have hvalpe, for hun var parret.
dec 2007
sep 2006
dec 2007
sep 2006
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 17
Mens det stod på fik hunden noget der hedder Gala stop hos dyrlægen der virkede efter få dage og hunden blev sig selv. Hun valgte dog at sterilisere hunden efter 2 eller 3 løbetider.
Dette har hjulpet hunden er fuldstændig sig selv igen!
INDBILDSK GRAVID... HJÆLP