571 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Hjælp, Ang. Juleaften Hjælp, Ang. Juleaften
Min kæreste og jeg bliver de heldige ejere af den dejligste lille Amr. Bulldog d. 22. Dec.
Min kæreste Dan skal op til hans familie juleaften, og jeg ud til min. Vi er så blevet eninge om at det er mig der skal have hende med ud til min mor og far d. 24.
Så er mit spørgsmål, om der bliver for meget for hende at deres hund er inde i huset den aften, nu når det hele er så nyt endnu, eller om hun nok skal finde ud af det?
Håber i kan komme med nogen gode råd.
0 synes godt om
nov 2005
Følger: 36 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 97 Svar: 453
Det er helt sikkert at jeg skal have hende med for hun skal ikke allerede være alene der, men vi kan ikke finde ud af om vi skal få mor og fars hund passet eller om de skal være der begge to....
nov 2005
apr 2005
Følger: 67 Følgere: 67 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 2.136
Jeg havde kun haft Bella i 4 dagem da hun var med nede hos min mor første gang. Der var mange mennesker og en anden hund. Dette gjorde jeg kun fordi, jeg vidste at det ikke ville blive for meget for hende. Hun var denmest dominerende i kuldet, og var ikke bange for noget.
Så det er kun dig selv der kan afgøre, om du mener at det bliver for meget.
Tillykke med det!
nov 2005
Hun er i samme dilemma som mig kan jeg forstå.
Jeg har bare ikke mulighed for at hente efter jul, så skal jeg have hende nu og det vil jeg ikke byde hende da jeg ikke kan være hjemme ved hende.
nov 2005
dec 2005
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 48
Hjælp, Ang. Juleaften