571 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hjælp, Ang. Juleaften Hjælp, Ang. Juleaften

Min kæreste og jeg bliver de heldige ejere af den dejligste lille Amr. Bulldog d. 22. Dec.
Min kæreste Dan skal op til hans familie juleaften, og jeg ud til min. Vi er så blevet eninge om at det er mig der skal have hende med ud til min mor og far d. 24.
Så er mit spørgsmål, om der bliver for meget for hende at deres hund er inde i huset den aften, nu når det hele er så nyt endnu, eller om hun nok skal finde ud af det?
Håber i kan komme med nogen gode råd.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp, Ang. Juleaften
  • #1   5. dec 2005 Hej Kisser, tak for dit svar.
    Det er helt sikkert at jeg skal have hende med for hun skal ikke allerede være alene der, men vi kan ikke finde ud af om vi skal få mor og fars hund passet eller om de skal være der begge to....

• #2   5. dec 2005 Ja det er selvfølgelig rigtigt, er bare så bange for hun skal gå helt i koma over og komme ud til sådan en vildbasse. Vi prøver, tak for hjælpen og i lige måde.

• #3   5. dec 2005 Mit råd er, det kommer an på hvilken hund I får. Jeg mener mht temperament.

Jeg havde kun haft Bella i 4 dagem da hun var med nede hos min mor første gang. Der var mange mennesker og en anden hund. Dette gjorde jeg kun fordi, jeg vidste at det ikke ville blive for meget for hende. Hun var denmest dominerende i kuldet, og var ikke bange for noget.

Så det er kun dig selv der kan afgøre, om du mener at det bliver for meget.

Tillykke med det!

• #4   5. dec 2005 Okay det havde jeg ikke lige set.
    Hun er i samme dilemma som mig kan jeg forstå.
    Jeg har bare ikke mulighed for at hente efter jul, så skal jeg have hende nu og det vil jeg ikke byde hende da jeg ikke kan være hjemme ved hende.

• #5   5. dec 2005 Det er en Amr. Bulldog vi skal have.

• #6   10. dec 2005 Vi havde Knud med på familiebesøg med overnatning efter et par dage... 3 store boxere og 5-6 voksne -han syntes det var skønt! Han havde lidt svært ved at falde til ro, så det måtte vi hjælpe ham lidt med, men ellers var det helt, helt fint!

Kommentér på:
Hjælp, Ang. Juleaften

Annonce