nedsættende appetit nedsættende appetit
Balder er en 7 måneder labrador/g.d gårdhund og har nu i 14 dage ikke interesseret sig i sit foder. Vi har skiftet foder, for at at se om det hjalp. Nej!
Han er aktiv, glad og frisk som han plejer.
De eneste måde jeg kan få ham til at spise på, er hvis jeg gemmer maden rundt omkring og han så skal finde det. Normalt får han maden smidt ude ihaven eller gården. Og nogle gange i sin skål. Vi har også prøvet at skifte skål.
Nå, men jeg ville bare høre om der er andre der har oplevet den madglæde forsvinde?
Men nu får han ingen godbidder når vi træner, andet end hans foder. Og ingen tyggeben eller andet, da jeg jo synes han skal have sit foder først og fremmest. Jeg har også prøvet at hælde lidt "lokke lækkerier" i maden. Det hjælper fakisk kun til han spiser 25 gram eller lignende
Men som sagt, så får han ikke anden end sit foder og vand. I går var første gang jeg fik ham til at spise alt det han skule på en dag og det var som sagt ved at gemme det rundt i huset. MÆRKELIGT eller normalt? jeg spørger bare. Jeg kontakter først en dyrlæge, hvis han begynder at bliver dårlig eller slet ikke vil spise.
apr 2008
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 29
apr 2008
Mange siger at hvalpe godt kan miste lysten til foder i en periode. Det er bare en smule frustrerende.
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
dec 2007
Følger: 51 Følgere: 48 Emner: 502 Svar: 3.230
noddie ville ikke spise i en periode, men det var fordi det stod fremme hele dagen.. så vi lavede det om til mad to gange dagligt, og spiste han det ikke tog vi skålen fra ham igen...
Nu spiser han hver gang maden er der, og han har taget på og blevet rigtig flot
apr 2008
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 830
Men der kommer nogle perioder i hundenes liv hvor de ikke gider det med maden. Så lad være med at købe dig fattig i nyt foder for at finde det den vil havde.
apr 2008
dec 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 1.002
dec 2007
Følger: 51 Følgere: 48 Emner: 502 Svar: 3.230
nedsættende appetit