Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bosch hundefoder
  • #1   21. okt 2008 http://www.bosch-tiernahrung.de/de/produkte.php?x=hund her er en hjemmeside hvor der står lidt om deres produkter. Kender kun en som fodrer med det, og han er vist meget godt tilfreds

• Connie C
    Connie C Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   21. okt 2008 Er godt klar over at det er billigt. Har lige modtaget hundefoder i stor stil fra zooplus - og for 2. gang i træk det forkerte, og det jeg har modtaget kan jeg ikke bruge. Så jeg er ved at løbe tør for foder lige nu, men har ikke lige en formue til at købe ekstra ekstra oveni regningen fra zooplus. Og de er bare ikke til at komme i kontakt med for tiden - øv øv. Har andre også problemer med forkert levering derfra (zooplus i England) ?

• Connie C
    Connie C Tilmeldt:
    okt 2008

#3   21. okt 2008 Bodil - tusind tak for tilbudet. Kan desværre ikke tage imod det. Vi bruger Pro Plan - og det er et Light produkt vi skal i gang med. Der er kommet lidt for meget på sidebenene af vores tæve. Det foder zooplus har leveret er for det første slet ikke Pro Plan og for det andet med en høj fedtprocent. Og det er da det sidste jeg har brug for.

• #4   21. okt 2008 Nu er det godt nok ikke Pro Plan.
    Men har du overvejet slanke fodret fra Oliver´s?Det hedder weight loss. Jeg bruger det til min lab bl som også skal tabe sig.
    Jeg syntes det virker rigtig godt. Også er det til rimelige penge.

• Connie C
    Connie C Tilmeldt:
    okt 2008

#5   22. okt 2008 Jeg bor i det sydlige Jylland og kan også købe Pro Plan her - bare til en helt anden pris end hos zooplus, men det bliver nok enden på det. Et eller andet sted har jeg læst at der er et tilsætningsstof i Gilpa som man har mistanke om er kræftfremkaldende. Men ved selvfølgelig ikke om det passer.

Kommentér på:
Bosch hundefoder

Annonce