1.661 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Salmonella Forgiftning Salmonella Forgiftning

En "blid" salmonella forgiftning - hvor lang tid kan sådan en varer? Både for hund og menneske.

Er sgu bange for at Mickey og jeg har fået os en mild omgang, da vi begge har haft voldsomt racer mave i dag efter at vi spiste kylling i går smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Salmonella Forgiftning
  • #1   8. feb 2009 Det skal lige siges at der er ingen feber hos os.
    Temperaturen er lige blevet tjekket

• #4   8. feb 2009 hvis du har samonella forgiftning er du ikke i tvivl, du kan så at sige intet holde i dig, og du er meget svag, men som der bliver skrevet af KIRA så er der altså mave onde i omløb,, husk at drikke meget vand, og det skal koges før du drikker det, og spis masser af youghurt, helst natural, den syre der er i det, er med til at genregarere din mave syre,,, rigtig god bedring herfra..

• #5   8. feb 2009 Ja har haft salmonella forgiftning, ik en af de helt slemme. Men fik noget til det hos lægen, så mit råd er hvis det er li dan imorgen så ring til lægen. Så ka han sige om der ska sendes en aff prøve ind eller ej, i de fleste tilfælde vil de har en aff. prøve. Så går der lidt tid, så ka de sige om du har det eller ej.

• #6   8. feb 2009 Okay, grunden til at jeg mistænker en blid form for salmonella, er at det kun skulle være diarra og netop, da det både er Mickey og jeg på en gang og vi har fået det samme af spise lørdag aften - og den bedre halvdel og Laddie, som fik noget andet mad, er nemlig ikke syge med maven.

• #7   9. feb 2009 et godt råd: Lad være med at gi din hund menneskemad!!!

Der er så mange ting vi propper i maden der ik er gode for dem...

• Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.101
    #8   9. feb 2009 Kylling er da ik bare menneskemad *S*

Kommentér på:
Salmonella Forgiftning

Annonce