1.043 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

pigment forandringer pigment forandringer

hej jeg er den heldige ejer af min dejlige rottweiler bosso. Jeg har det problem at i nogen tid har hans farve omkring næsen begyndt at blive leverfarvet, den var sort før. Hans læber og tandkød er blevet helt rosa og omkring øjnene er det blevet helt lyst og var sort før. Jeg har været til dyrlæge og de havde aldrig set dette før, men de sagde at kunne tyde på at det var pigment forandring. Er der andre som har oplevet dette, hvis der er hvad kan der gøres ved det???

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pigment forandringer
  • #1   12. mar 2009 Altså hvis det var min hund ville jeg nok lige høre en anden dyrlæge, bare for en sikkerheds skyld.

• #2   12. mar 2009 Det er ikke altid det vender tilbage om sommeren..Det gør det ikke ved labbens "snenæse"

• #3   12. mar 2009 Mht rundt om øjnene, så kan det godt se ud til, at han har tabt hårene omkring øjnene, det KAN betyde at han får for meget protein i foderet. Mht næsen, så kan det være pga som de andre siger grundet manglende sol her om vinteren.
    Mht mundpigment, så har det intet med de andre ting at gøre, du skal nok ikke regne med, at han får mørk mund igen, for oftest, når hunden har fået pink mund, så er det kommet for at blive. På udstilling er det en fejl, men i det daglige har det som så ingen betydning. Og du kan ikke gøre noget ved det. Der findes mange slags kosttilskud, men jeg har endnu ikke oplevet et, det kan give en hund sin mørke mund tilbage igen. Jeg vil tro, at minimum den ene af forældrene har haft pink mund:-)

Kommentér på:
pigment forandringer

Annonce