Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til køb af Chihuahua.
  • #1   30. maj 2009 Jeg kan kun anbefale en chihuahua da de ikke gør mere end andre,men nogen kan godt mere end andre...man skal være over dem fra starten så de egentligt kun skal gø når der kommer nogen...jeg har selv gjort det med mine og de er ikke gøende mere end andre...så held og lykke med og finde èn..

• #2   30. maj 2009 Jeg kan også kun anbefale en chihuahua. De kan gø meget især hvis de er flere. Mine hunde gør hvis det banker på døren, men når jeg siger stop, så ti´er de stille, men det kræver en del træning, men det kan sagtens lykkedes.
    chihuahua´en har mange praktiske fordele, fordi den er lille. Den er nem at have med alle vejne. Den sviner ikke så meget, som større hunde, og så er det en super kærlig lille hund. Og jeg kunne blive ved....:-)

• #3   30. maj 2009 Nu er jeg ikke indehaver af en Chi, men min oplevese er at de ikke gøer vildt meget, men da det jo er en "alarmhund" på man påregne at træne hunden i ikke at gø.
    Det er iøvrigt en rigtig god ide at være opmærksom på de sygdomme som chien er disponeret for.

• #4   30. maj 2009 jeg synes min chihuahua gør utrolig meget men han legede også med en UTROLIGT gøende pomeranian som lille - øvøv smiley

• #5   30. maj 2009 Der er en i vores opgang der lige har måtte skille sig af med sine 2 chi'er fordi de gøede konstant, og dem i de optil liggende opgange klagede over det...

• #7   30. maj 2009 Jeg har to chihuahauer, og den gamle bryder sig ikke om når der kommer fremmede, eller hun gør bare og stopper så igen når de er kommet ind og har hilst på hende.. Men vil nok også indrømme at vi ikke var så gode til at træne med hende dengang vi fik hende.. Nr 2 vi fik øvede vi meget med, og kom meget ud blandt andre mennesker og andre hunde, og hun siger aldrig et pib. Tror det har meget med tilvænning at gøre. Nu bor vi også et sted hvor der sjældent kommer mennesker, men bor man et sted hvor der kommer folk flere gange om dagen, vænner de sig jo til det... Ellers har jeg kun positive ting at sige om en chihuaha. men de er stærkt vanedannende... Når først man har fået en vil man have flere.(=

• #8   30. maj 2009 Jeg har 4 i en lejlighed, og de gør meget sjældent , hvis de gør er det oftest hvis de er i forhaven , og naboens katte kommer forbi :o)

Kommentér på:
Hjælp til køb af Chihuahua.

Annonce