417 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Til Jipzi ! Til Jipzi !

Det er mig som er den pågældende hvalpekøber som har købt en hvalp hos dine forældre. Jeg vil lige understrege at jeg ikke har kontaktet dig eller bedt andre folk kontakte dig, jeg er ny på citet og har derfor ikke oparbejdet nogle kontakter herinde endnu, andet end den tråd forleden dag. Det skal også siges at jeg har kontaktet dine forældre, men har ikke hørt fra dem.

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring i vores butik 800 kr.
  • Kan du skifte en vandhane? 1.000 kr.
  • Maling af brændt hele vejen rundt om huset. Ca. 50- 60 meter 1.000 kr.
  • Møbelsamling 1.249 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hjælp til enhætte 1.249 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til Jipzi !
  • #1   17. mar 2006 Man må gerne kalde mig naiv, men når jeg står foran et andet menneske som fx siger: den har perfekt tandsæt og så er man ved dyrlæge 2 uger senere og få at vide at hunden har underbid, så den hverken kan bruges til avl eller udstilling, så føler man sig sgu lidt "røvrendt" så og sige. Når man så finder ud af at opdrætteren ikke gør noget ved de sygdomme som jeg ringede og sagde at min hund havde, så bliver jeg endnu mere harm. Hvis ens kennel har kennelhoste, så bør man ikke sælge hvalpene før en dyrlæge har sagt god for dem.

• #2   17. mar 2006 Jeg har INGEN hundeerfaring og var derfor nødt til at stole på opdrætteren og når først man har underskrevet købsaftalen - ja, så er det bare ærgerligt. Der er jo taget forbehold for tandsætsfejl og navlebrok.

Så spørger folk hvor jeg vil hen med det her: Jeg synes ikke at det kan passe at man skal finde sig i hvad som helst, hvis man køber noget i en butik, tager man også ned og klager hvis pakken ikke indeholder det som der står udenpå.

• #3   17. mar 2006 Hvad jeg har lært af det her:

-Jeg køber aldrig en hund hos DRU mere.
    -Jeg skriver ikke under på en købsaftale med mindre MIN egen dyrlæge har set på hunden.
    -Ingen penge på bordet før dyret er godkendt hos lægen.

• #4   17. mar 2006 Hvad handler det her om?

• #5   17. mar 2006 Det er til datteren af CF's opdræt, hvor jeg har købt min hvalp - der er vist nogle af sitet som har kontaktet hende omkring hendes forældres opdræt.

Det er jo ikke hendes skyld, så håber at hun læser det, så hun ikke tror at det er mig som er "ude" efter hende.

Jeg har ikke fundet ud af hvordan man gør det med at skrive en direkte besked, men på denne måde ser alle at jeg ikke har kontaktet datteren.

• #6   17. mar 2006 Ok. Nej hun kan vel heller ikke gøre ved hvad hendes forældre laver.

• #8   18. mar 2006 Det var så lidt!

Kommentér på:
Til Jipzi !

Annonce