Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Passer..
  • #1   29. okt 2009 Du har ikke familie, der har lyst til at passe vuffen?
    Ellers meld dig ind i en "hundepasser-gruppe" og se, om der er nogen, der har lyst til en gæst smiley

• #2   29. okt 2009 aner det ikke smiley
    vi har endnu ikke været i situationen med elton, men frygter dagen, vores gamle hund var lykkelig hvor som helst, men ikke ham her, ..han kan nærmest ikke passes, han har en gang været hos mine forældre, som vi besøger flere gange om ugen, så han kender dem godt og er helt tryg ved dem, men efter ca. 1 time stod han ved døren og var ulykkelig og ubestikkelig.
    jeg tror det ville ødelægge ham at komme i pension.
    så jeg kender fint dilemmaet, men har desværre ingen forkromede løsninger.
    lykke til.

• #3   29. okt 2009 Jeg har mine alene hjemme, eller med i bilen hvis jeg skal være væk hjemmefra mere end 10 timer.

• #4   29. okt 2009 Jeg har mine forældre som gerne passer hund når jeg skal noget hvor hundene ikek kan være med, eller hvis jeg f.eks. har en lang arbejdsdag en sjælden gang imellem. -jeg gør så det samme for dem.
    Skulle de osse være forhindret, så har jeg en veninde der uden problemer kan tage sig af Reiki. Hun er ret glad for ham og synes han er hyggelig at have på besøg. Gaia ville dog nok være for stor en mundfuld for hende, og har faktisk ikke været i situationen endnu, men tænker at knne jeg slet ikke finde pasning til hende, så ville jeg blive hjemme eller, hvis det er muligt nøjes med at tage afsted i nogen timer.

-men jeg har nu nogen stykker på hånden som jeg er ret sikker å kunne lokkes til at tage sig godt af hende;o)

• #5   29. okt 2009 han mp gerne komme ind hos andre hvis du tænker pga a racen det er mere mine penge der ikke er så store da jeg er sygemeldt.. kan ikke finde sådan en gruppe.. og han kan ik ligge i bilen da jeg nok skal være væk hele dagen... smiley

• #6   29. okt 2009 Hvis jeg skal være væk en hel dag eller lignende, så får jeg gerne en veninde til at komme og lufte dem.
    Jeg mener at de er jo tryggest i eget hjem og vænnet til at være alene der,,så jeg foretrækker klart at de bliver set efter og luftet i haven et par gange eller hvordan det nu passer,,istedet for at skulle ud i et fremmed hjem.
    Har også haft en veninde til at overnatte her sammen med hundene. Og da jeg var indlagt med galdesten, der skiftedes alle naboer, mine forældre og veninder til at komme og passe mine dyr (jeg blev indlagt akut og var sikker på at komme hjem igen dagen efter, så jeg nåede ikke at arrangere pasning på anden vis. Sammenlagt var jeg væk 7-8 dage over 14 dage )

• #7   29. okt 2009 problemet er bare at hvis der er nogen der kommer og lufter ham så har han det med at blive ked a det efter de er gået og så kræser han på min dør. der snart ik mere dør..:) så ville heslt have nogen med ham..

• #8   29. okt 2009 ,,og ellers hvis det er ferie eller noget der varer flere dage hvor jeg ikke kan have dem med,,så passer mine forældre dem på deres gård,,og jeg gør så det samme for dem når de ikke kan ha' Nanna med :o)
    Rigtig go' ordning som alle parter er glade for :o)

• #9   29. okt 2009 Har du ikke en god veninde som har lyst til at overnatte hos dig sammen med ham ? Mellem venner mener jeg ikke der skal komme penge på tale,,den ene tjeneste er den anden værd,,og måske hun også kunne få brug for dig en dag ;o)

• #10   29. okt 2009 han har aldrig prøvet det.. men som sagt er mine penge problemet..

• #11   29. okt 2009 hehe sådan nogen venner har jeg sku ik.. de ved ik hva det vil sige at hjælpe andre.. jo min ene veninde gør men hun har selv hund og hendes kan ik li falcon

• #12   29. okt 2009 http://www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=532

http://www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=3551

Du kan jo prøve smiley
    Desværre bor du for langt væk - King havde med garanti ikke noget imod en kammerat en hel dag smiley

• #13   29. okt 2009 nååå,,øv da,,må jeg foreslå at du udvider din vennekreds en smule så,,hi hi ;o)
    Håber du finder en løsning på problemet,,men hvis alt går i fisk så havde jeg meldt afbud til festen eller som andre har skrevet, kun valgt at være til fest et par timer :o)

• #14   29. okt 2009 ja det kan jeg jo blive nød til..:) det bliver sikkert også skide kedeligt.. sådan en flok gamle nisser..:=

• #15   29. okt 2009 hundepension smiley

• #16   29. okt 2009 penge..:)

• #17   29. okt 2009 ærgeligt du bor så langt væk, ellers hávde jeg gerne taget ham smiley Kunne hundene ikke enes, er det ikke værre end at de kunne være i hver deres ende af huset - og stadigvæk have selskab smiley Jeg er mest i kontoret, og kæresten mest i stuen.

Håber du finder en god løsning smiley

• #18   30. okt 2009 jeg har sommetider haft min niece til at overnatte her, ellers har jeg et par gode naboer og andre hundefolk der passer vores hunde, selvom det er sjældent vi er væk hjemmefra så længe af gangen.

jeg har da også blevet hjemme nogle gange istedet for, hvis omstændighederne har gjort at ingen har kunnet passe dem

• #19   30. okt 2009 Kia bliver passet privat. Skulle dette ikke kunne lade sig gøre så ligger hun i bilen som hun elsker og jeg lufter hende når andre tager rygepause :o)

Er det helt umuligt (hvilket det 7-9-13 ikke har været endnu) tager jeg hjem efter få timer eller aflyser ...

Har aflyst overnatninger på fine hoteller etc. og er kørt lige efter middagen et par gange men sådan er det at have hund. Hun prioriteres højt :o)

• #20   30. okt 2009 en skarm du bor så langt væk for ellers var han velkommen til at være hjemme ved os gratis

Kommentér på:
Passer..

Annonce