1.275 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Cocio
Cocio
Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402

Julegave til hund? Prisniveau Julegave til hund? Prisniveau

Hej,

Jeg kan fornemme, at mange giver deres hunde julegaver, så jeg er lidt nysgerrig... smiley

- Hvor meget køber I for?
- Hvad køber I typisk (bare eksempler)?
- Køber I gave til andres hunde også? (f.eks. hvis I har familiemedlemmer, der også har hund)

Pt. har jeg kun en kanin (er skrevet op til hund og skal forhåbentlig have en i 2011), og den plejer bare at få en gnaversten eller lign. til jul og fødselsdag, så jeg kan ikke selv svare på andet end det sidste spørgsmål smiley

- Vi har nogle godbidder med til svigerfarens hund, når vi besøger dem i julen (altså ikke decideret legetøj eller lign.) og køber nok for omkring 50 kr. til den.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julegave til hund? Prisniveau
  • #1   8. nov 2009 mine dyr (kaniner, heste og hund) får hvad de har brug for. i år får de følgende:

kaniner: Spring, nye seler og lidt guf.
    Hestene: nye grimer
    Hund:lædersnor + læderhalsbånd

:o)

• #2   8. nov 2009 Har ikke noget fast prisniveau. Et år gav jeg for 800 kr+ til Lilly. Sidste år fik de for 20 kr hver.
    Kommer an på hvordan det ser ud med pengene og hvad jeg lige har lyst til.

I år får de i fælles gave et aktiveringsspil og en godbid.

• #3   8. nov 2009 Her får de nok bare et par ben hver smiley

De har også nok i at rende rundt og tjekke alle gaverne ud under træet - begge hunde er så møg nysgerrige.

• #4   8. nov 2009 jeg kan slet ikke se formålet med at give gaver til hunde.

• #5   8. nov 2009 Jeg køber ikke rigtig noge til dem.
    De har hvad de har brug for, og ellers får de det når de mangler.

De for gode øvelser til hjernen og et dejligt ben at tygge i hver, når vi begynder at "stresse rundt" med maden osv.

• #6   8. nov 2009 alle dyr i familien får godbidder og evt katter som ikke kan lige godbidder får legetøj...

mine hunder får også legetøj , Phoco pivedyr og Maja bamse eller bold , men i år får de ikke legetøj , kun kødben... har bruget næsten 6000 kr på mine hunder i oktober mnd og så bliver det brugt 4000 kr mere på min tæve denne mnd , så synes jeg har brugt rigeligt penge på dem nu hehe...kan vel si mine hunder har fået julegaven på forhånd,..

bruger ikke så meget penge på gavene til de andre dyr , men mine plejer at være på et par hundre kr...

• #7   8. nov 2009 Og ja jeg køber også ting til andres hunde. Mine venners hunde og min families hunde.

Gaver jeg har givet Lilly, har været alt fra legetøj, godbidder, halsbånd, tøj osv. Køber det for at give mig selv en gave i skjul *GG* Og Lilly elsker at pakke ud så det er fint.

Silas har kun haft en jul og der fik ham og Lilly hver deres tyggeben.

• #9   8. nov 2009 100 kr eller mindre.
    Plejer at købe lidt legetøj og så lægger jeg lidt guffer i gaven også.
    Det skal være noget de kan lege med (eller spise) med det samme ellers er det ikke spændende :o)

Køber kun til mine egne hunde og så plejer min mor også at købe *GG*
    Gør det for at hundene har lidt at pakke op. Gør det jo også til hverdag hvis de får guffer i et sammenklemt paprør, æske osv.
    Og så synes vi at det er sjovt og lidt hyggeligt at hundene får en lille gave :o)

• #10   8. nov 2009 Malou får hvad hun har brug for i årets løb. Så direkte julegaver nej.
    Hun får 2 timer i hundeskoven d. 24.12 og så et godt ben og masser af
    juleglade mennesker omkring sig.
    I parken kan vi godt finde på at udveksle et tøjdyr ell. en god
    snorbold.

• #11   8. nov 2009 under 100kr. Lidt legetøj eller nogle godbidder. mest for hyggens skyld =)

• #12   8. nov 2009 Kaoz får hvad han "ønsker sig", dvs noget jeg synes han mangler.

Et år fik han en sækkeseng til 600 kr, i år er det igen en ny kurv, men tror jeg får gemalen til at bygge en himmelseng til ham =)

Han har ikke noget beløb at få gave for, men det er nok dyrere ting jeg køber til ham end til katten fordi hun intet mangler og intet andet vil have end sin mad =/

Jeg giver gave til de hunde vi er tæt på, det løber efterhånden op i 8 stykker, de får alt fra kiksere, ben, legesager til liner og seler..

• #14   8. nov 2009 0 kr.

Har rigeligt at bruge mine penge på smiley

• #15   8. nov 2009 Sidste år gav jeg Tulle for 800 kr. en smart frakke, en dyne og en juletønde fra olivers. MEN nu har jeg 3 hunde i år, så gaverne bliver ikke så store til hver enkel hund i år. Ved dog allerede at de skal have den store julesæk fra olivers smiley og nok også et nyt halsbånd hver alle tre.
    Ja ved godt jeg bruger mange penge på mine hunde men har ingen børn endnu, så de er mit et og alt smiley

• #16   8. nov 2009 i år får katten Buller ny madskål på stativ og måske en hule samt noget lækkert kattemad juleaften.
    Peanut får en ny trøje, pivedyr, kødben, ny sele og snor

• #17   8. nov 2009 Gizmo får julegaver, ved ikke hvad jeg bruger på ham. Det er første jul vi skal fejre rigtigt i DK, men er sikker på at han også får af mor og søs, vi giver altid dyrene også, så det bliver marsvin og hund. Vi har i lang tid kun været 3 til jul, så for at der skulle være flere gaver under træet, fik dyrene også :). Og nu får de bare, sådan er det hos os smiley
    Jeg giver nok også nogle venners hund, det bliver lidt guf eller sådan noget.
    Tror han skal have et Dog Box aktivitetsspil i år :).
    Han hygger sig vældig med at pakke op smiley og så længe der ikke ligger gaver til ham med mad i under træet, kan han godt vente med at pakke op til han får lov :).
    Fødselsdagsgave får han også.

• #18   8. nov 2009 Vi køber et godt kødben, som vores for inden vi tager i byen. Måske for hun en ny bamse. Det er jo ting som hun får aligevel så koster jo ikke ekstra.

• #19   8. nov 2009 Hundene vd ikke det er juleaften, men i år har jeg i Herning i dag købt 2 stykker legetøj. De bliver lagt i to papkasser og så kan de få lov og splitte papkassen ad. Det vil de begge gerne.
    pris pr. stk 40 kr.

• #20   8. nov 2009 Begge mine får julegaver det svinger meget hvad de får for, det kommer an på hvad de mangler..

Sidste år fik Gizmo en lille sofa til 400 kr, den var han så pænt ligeglad med, men den ser pæn ud i mit soveværelse når kattene sover på den smiley
    Fluffy for som regl et stk legetøj og et tyggeben af en art. Hvis Gizmo kunne vælge selv fik han en papkasse hvert år som han kunne splitte ad i atomer *LOL*

• #21   8. nov 2009 Der var gavecirkus blandt dyrene hos os sidste år!

Vi er kun tre til jul, da jeg har en lille familie, så gavedelen er hurtigt overstået.

Mine katte gav mine forældres ældste kat 5 kg. af noget nyt foder (hun er fod fed, så skal skiftes). Mine katte gav deres anden kat noget legetøj.
    Gaia gav mine forældre et eller andet tingeltangel, nu kan jeg ikke engang huske hvad det var.. hehe..
    Jeg gav Gaia noget legetøj og et lækkert okseben til selve aftenen. Min mor gav Gaia et stort hudben på en halv meter.
    Mine forældres katte gav mig henholdsvis sokker og barberblade (ja, dyrene her er også praktiske)..

Der der med gaver er jo mest for vores egen skyld, men det er da sjovt og hyggeligt smiley

• #22   8. nov 2009 Mine dyr får ingen julegaver - og det er der iøvrigt heller ikke andre der får udover min søn og evt. min kæreste. Men vovsen får da en masse guf, f.eks. hals, kråse, gumpe, hjerte og vingespidser fra anden, inden den ryger i ovnen, og sikkert også noget bagefter (uden ben).

• #24   8. nov 2009 Vi har nogle gange købt et tyggeben el. lign. (eller bare pakket et af dem ind, der alligevel lå i skabet). Det har ikke været for hundens skyld, men for børnenes, da de var mindre. Ellers får hun fx et rigtigt kødben at gnave i, hvis vi ikke er hjemme juleaften.

En hund har jo ingen anelse om, hvilken dag det er smiley

• #25   8. nov 2009 Det tætteste min hund kommer på en julegave er nok vi skal købe en sæk mad til hende inden jul

• #26   9. nov 2009 godt nok ved hunde/dyr ikke det er jul, men det ved vi mennesker jo og her hos os får de gaver og giver osse gaver til 8 andre hunde osse pris til mine egne fra 50kr til 500 alt efter hva de mangler, i år får de 2 forskellige aktivitetspil de skal dele om og selvfølgelig et lækkert ben eller tyggestang juleaften, vi giver jo osse babyer julegaver de ved hellere ikke det er jul men man glæder forældrene ved at give dem en gave, så det vel det samme som hunde/dyr

• #27   9. nov 2009 Vores får Olivers julespande, med masser af gode sager i, der holder længe ud over julen.. Og så får de pakke i deres julesok hver morgen, som de troligt sidder nedenfor og venter på at få lov at pakke ud... pris.. Uhh, det har jeg helt droppet at regne på, og kæresten skal ikke vide alt;o))

• #29   9. nov 2009 Anja, det lyder meget som hos os, fordi vi kun har været 3 så tit .)

Kommentér på:
Julegave til hund? Prisniveau

Annonce