Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klipning af westie
  • #1   10. dec 2009 Ved ikke lige hvor i verden du bor, men har du tjekket: http://www.west-highland-white-terrier.dk/Arrangementer.htm ?

• #2   10. dec 2009 Håber godt nok ikke at du begynder at klippe den:-)
    Men ja, der må enten være nogle kurser, eller også kan du prøve at spørge din opdrætter om denne kan lære dig det...

• #3   10. dec 2009 Du må IKKE klippe en Westie.Den skal Trimmes. Du ødelægger pelsen hvis du klipper den. Terrier klubben afholder kurser i at trimme hunden selv.

• Lykke J
    Lykke J Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #4   11. dec 2009 Hejsa..
    Ja ups jeg mente trimme.. undskyld min fejl smiley

Jeg bor på falster.

• #7   11. dec 2009 i bund og grund handler det jo også om hunden skal bruges til udstilling. For hvis hunden ikke skal det, og ikke bryder sig om at blive trimmet, så er klipning jo ok...

• Lykke J
    Lykke J Tilmeldt:
    dec 2009

#8   11. dec 2009 Jeg får først min hund om 1uge, så jeg ved endnu ikke hvad den kan lide at blive trimmet.. Jeg skal ikke til udstilling med ham og jeg elsker deres lange pels, så han bliver kun trimmet for hans egen skyld, så han ikke får hudsygdomme, så trimningen er kun til hjemmebrug, hvis i ved hvad jeg mener smiley
    Det er også derfor jeg gerne vil lære og trimme ham selv, så han er tryg ved personen der står ved ham, også kan vi bruge alt den tid til det vi har lyst :o)

• Lykke J
    Lykke J Tilmeldt:
    dec 2009

#9   11. dec 2009 undskyld alle de stavefejl, det gik lidt stærk.. jeg håber i forstår hvad jeg mener :-S

• #10   11. dec 2009 Det er ikke så svært at trimme den, du skal bare bruge en kam der er beregnet til det og så vide hvor den skal trimmes. Det er jo kun på ryggen og lidt af siden. og så skal du passe på at du ikke "knækker" pelsen, når du nu trimmer den

• Lykke J
    Lykke J Tilmeldt:
    dec 2009

#12   11. dec 2009 mange tak for alle jeres svar smiley

• #15   19. dec 2009 nej den skal hvert fald ikke trimmes over det hele?
    ja så en trimmekniv..

• #17   22. apr 2010 Mine forældres westie trimmes ikke- det vil være direkte synd med den pels han har(blødpelset) han er købt med papirer osv.
    Men desværre er der ikke mange "rigtige" westier tilbage- ham den første de havde fra 1979 var ru i pelsen og en noget kraftigere type end ham de har nu, rigtig ærgeligt det blev en modehund smiley

Held og lykke med dit trimme kursus- selv har vi fundet en rigtig god trimmer med speciale i cairn ude i Lunderskov (postnumer 6640)

Kommentér på:
Klipning af westie

Annonce