2.302 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Klipning af Westie? Klipning af Westie?

Suk suk suk - min hundetrimmer er desværre afgået ved døden, og kan ikke længere trimme Livas MEGET tykke og tætte vinterpels. Den kan stadig godt klare Rickys, men det er også kun med nød og næppe.

Så jeg søger en hundeklipper i Skive-Nykøbing Mors-Thisted området - er der nogen herinde der har nogle anbefalinger eller?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klipning af Westie?
  • #1   4. nov 2010 *LOOOOL*... jeg troede det var din .." Menneske-hundetrimmer " der var død....men at hun stadig kunne klare Rickys pels....
    Ser så lige , det er din egen hjemmetrimmer der er " død ".... ha ha ha

• #2   4. nov 2010 Nårh - som i en prof.? smiley .. Nej nej - bare min gamle hunde/hestetrimmer smiley .. Jeg tror at skærerne er ved at være så gamle at de er slidt helt i bund - det er en Oster A5 Gold smiley

• #3   4. nov 2010 en westie skal da ikke klippes? den skal trimmes, altså have rykket hårene af....

• #5   4. nov 2010 Lykke J - min westie er MEGET blødpelset, så det er fysisk umuligt at få rykket hendes pels, og Rickys pels (Cairn) er også utrolig blød :S Livas hale er 4 gange så stor end den plejer at være, og underpelsen er umuligt at komme igennem til, den er nærmest ligesom fe-hår agtigt, bortset fra at den er MEGET tyk :S

..•:*¨¨*:•.Basse.•:*¨¨*:•. . - som skrevet ovenfor så har de begge en lidt sær pels;. Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, andet end at få hende til en prof. - men kender ingen i området :S

• #7   4. nov 2010 Ok: ja, det er der selvfølgelig forskel på...

• #9   4. nov 2010 Altså . Ricky er blevet klippet i alle 3 år, han har eksisteret; men en Cairns pels er også anerledes end Westie smiley men Rickys pels er faktisk blevet blødere. Liva er klippet 3-4 gange, og hendes pels er (af uforklarlige årsager) blevet blødere, men også en del tykkere. Det er nærmest som om hun har fået mere underpels, hvis du forstår? smiley

Tror også jeg skal have investeret i nye skær, men problemet er at det er en gammel trimmer, så ved slet ikke om man kan få nye skær til den.

• #10   5. nov 2010 Salon knurhår lidt uden for skive er jeg godt tilfreds med .

• #11   5. nov 2010 Netha S - så godt hendes hjemmeside, og overvejede hende smiley .. Må lige prøve at ringe til hende og høre om hun kan hjælpe min halvt-om-halvt klippede hund smiley

• #12   5. nov 2010 Det syntes jeg du skulle , hun er i hvertfald dygtig efter min mening smiley har selv en cairn så princippet er vist det samme

• #13   5. nov 2010 R O L L O . - Ih, det var nemlig først min gamle svigermor som startede med at klippe Liva, den er bare blevet umulig efter det smiley Jeg har kun selv klippet hende en gang, hehe smiley Ja, det kunne da være super - Ricky og Liva trænger til nogle nye legekammerater smiley

Netha S - tror ikke min Cairn skal klippes liiiige forløbigt; min kæreste klippede ham i går, og det... Ja.. Lad mig sige det sådan - Ricky har ikke noget skæg mere smiley

• #14   5. nov 2010 Hehe mente også at hvis hun kan klare en cairn , så kan hun sikkert også en westie , mener faktisk også hun har westie på hendes prisliste smiley

haha jeg er ved at øve mig i at trimme selv , går også meget godt bare vi tager det i små omgange for Jensen kigger meget ondt på mig når jeg sidder og plukker ham lidt smiley

• #15   5. nov 2010 Netha S - nårh, ja; hehe smiley .. Jeg klipper dem ikke som udstilling, de bliver bare helt kortklippet, fordi de sveder så uendeligt meget smiley .. Jeg er ikke sindssyg godt til det, men de sveder da ikke længere, hehe smiley ..

• #16   6. nov 2010 R O L L O . - jeg har altid klippet både Ricky og Liva, og de kommer også helt i bund, ellers kan de heller ikke være nogen steder; især fordi de begge kan li' at putte under dynen smiley Kønne bliver de ikke, men de ligner begge to hvalpe igen, når de bliver klippet ned smiley ..

Kommentér på:
Klipning af Westie?

Annonce