2.373 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Heidi K
Heidi K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Køb af pekingeser med stamtavle. Hvor? Køb af pekingeser med stamtavle. Hvor?

Hej

Håber der er nogle som kan hjælpe mig vi har en pekingeser og kunne godt tænke os en mere...

Vores hund som vi har, har vi desværre ikke været så heldig med da hun har problemer med hofterne...

Men er det nogen garenti hvis man vælger en med stamtavle??

Og ved i hvor jeg så skal finde den henne? Hvilken kennel?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af pekingeser med stamtavle. Hvor?
  • #2   11. jan 2010 du skal gøre op med dig selv hvilken type pekingeser du vil have.

kig på kss's hjemmeside eller på dru's hjemmeside.

det er to forskellige stambogsførende klubber - men her kan du også se forskellen på typerne og vælge der ud fra

• #4   11. jan 2010 Du kan prøve kennel kisci. Synes deres Pekingesere er super smukke. Der ville jeg hvertfald gerne have fra hvis jeg en dag skulle have en.

www.kisci.dk

• Heidi K
    Heidi K Tilmeldt:
    jan 2008

#5   11. jan 2010 Tusind tak for feedback'en...

Jeg er nok ikke rigtig til dem med den kraftige pels, da jeg synes det er lidt for vildt

• #6   11. jan 2010 Hvis du ikke er meget for meget pels... så kunne det være at du skulle kigge på en Tibetansk spaniel .. de ligner meget en geser, uden så meget pels.... og mere næse... :o)

• #7   11. jan 2010 Ja den kan jeg også varmt anbefale. Det er en super charmerende lille hund, der minder meget om pekingeseren af udseende.

• Heidi K
    Heidi K Tilmeldt:
    jan 2008

#8   11. jan 2010 nej det skal være en pekingeser, men der er stor forskel på hende jeg har og så dem så inge har...

De har nok dobbelt så meget pels som min har og synes som sagt det er lidt for vildt

• Heidi K
    Heidi K Tilmeldt:
    jan 2008

#9   11. jan 2010 Men tak for forslaget, de er nu også søde.
    Men mit hjerte er solgt til pekingeserne smiley

• #10   11. jan 2010 Tror de fleste med stamtavle er meget pelsede da det jo er sådan racen ser ud :o) Og synes du DRU-hunde er for pelset skal du nok ud efter en stambogs-løs pekingeser, da de oftes ikke ligner dem med bog og har mindre pels :o)

• Vibeke D
    Vibeke D Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #12   17. dec 2013 Der er jo lidt mere sikkerhed ved at købe en hund med tavle, på den måde at man kender baggrunden. Prisen er selvfølgelig også anderledes. Vil sige der findes mange seriøse opdrættere af gesere, uden tavle. Men Kirsten Bock fra Sønderborg har nogle meget flotte vovser, registreret i DKK hvor der er skrappere krav til avl end DRU.

Kommentér på:
Køb af pekingeser med stamtavle. Hvor?

Annonce