4.638 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Hvalpen bidder i sit tæppe Hvalpen bidder i sit tæppe
Min hvalp er begyndt at bide meget i sit hundetæppe som han lægger på i sofaen..
Jeg forsøger hele tiden at give ham enten hans tøjben eller bide ben og det dur lige i 2 min. så går han tilbage til tæppet.
Kæresten siger det er ok, for det er jo hans tæppe. Men min mening er en hel anden, da jeg mener at hvis han får lov at bide i det, tror han måske at han må bide i alt?
Hvad er jeres mening/erfaringer med dette?
Og hvad kan jeg evt. gøre for at afhjælpe problemet?
0 synes godt om
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 6 Emner: 53 Svar: 1.883
Jeg tror ikke det får til følge at han bider i alt andet også da han jo i det hele taget skal lære hvad der er hans legetøj og ikke er. Eks. hvis han snupper en sko og begynder at tygge i den, så bliver den jo taget fra ham med det samme :o)
Jeg ville hvis det skete her, at de decideret begyndte at ødelægge deres tæpper/kurve, sige "nej" idet jeg tar tæppet ud af munden på dem,,og gi' dem noget med det samme som de må flå og ruske / lege lidt med dem med det :o)
sep 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 16 Svar: 66
Han er begyndt at være interesseret i vores tøj også.. Til morgen så jeg at han i nat/til morgen har fundet en sok og den lå i hans hundekurv.. /:
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 86 Svar: 578
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.751
sep 2009
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 3.800
Det er klart, at hvis din hund begynder at bide det i stykker skal du tage det fra ham, men hvis ikke det bliver bidt i stykker, synes jeg ikke, det er et problem.
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.751
sep 2009
Hvalpen bidder i sit tæppe