353 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Hjælp til alene hjemme træning Hjælp til alene hjemme træning
Hej med jer
Kenzo er nu 14 uger og vi skal til at træne alene hjemme træning
Mit spørgsmål er så
hvor mange gange skal men øve på en dag?
Jeg ville jo gå ud med skraldet og efter post osv
men når vi når 5 min uden for døren er det så nok for en dag og så resten korte?
og så 5 et halvt minut dagen efter lidt ud med skrald osv og dagen efter 6 min osv osv
eller skal man gå 5 min mange gange???
Måske er det et dumt spørgsmål, men jeg vil heller spørge en gang for meget
håber der er nogen der kan hjælpe
0 synes godt om
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.247
(link fjernet)
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.247
(link fjernet)
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 159 Svar: 12.791
Det er vigtigt at gøre det i hundens tempo. Har I god tid til træningen? Ca. 14 dage.
sep 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 105 Svar: 951
Vi har masser af tid jeg går hjemme
Ja jeg har læst side op og side ned men der står ikke om det er den lange tid man gør igen og igen men det er det vel ikke så bliver det jo hurtigt noget tid at være alene bare mendes man øver men ja derfor jeg spørg
sep 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 105 Svar: 951
Kenzo skal være i et bestemt rum når han er alene
det rum sover han i om natten det er han glad ved
men jeg er mer i tvivl om hvordan jeg skal gøre når han så skal være alene skal han også være der så kan han kun høre jeg går det er jo noget pis han skulle jo helst kunne se det ik???
i løbet af dagen går jeg jo du som jeg skrev med skrald henter post osv men der følger jeg ham ikke ind i hans rum først så måske opfatter han det ikke sådan
jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gøre det med det rum han skulle nødig blive ked af at være der han har elsked det fra dag et så det skulle jo gerne vare ved
Da det ikke er muligt for os at få ham med ovenpå når han er stor, så der har han aldrig været
Hjælp til alene hjemme træning