4.133 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Billig men god dyrlæge i midtjylland Billig men god dyrlæge i midtjylland

Hej

Vi er i den uheldige situation at Tarzan muligvis har et delvist overrevet korsbånd, og skal have en operation :o(
Det skulle vist være en noget pebret affære. Er der nogler der kender til en god, men (forholdsvis) billg dyrlæge?

Tak :o)
Mvh Mia

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig men god dyrlæge i midtjylland
  • #1   23. apr 2010 Hvorfor bruger du ikke bare den dyrlæge du plejer ?

Jeg er meget glad for Givskud dyreklinik men ved egentlig ikke hvordan de ligge prismæssigt i forhold til andre.
    For mig er det vigtigere at jeg føler mine dyr får den optimale behandling, og at jeg føler mig tryg og velkommen og bliver grundigt sat ind i det videre forløb ved sygdom

• #2   23. apr 2010 Vi bruger Åbyhøj dyreklinik og de er virkelig gode og rimelige prismæssigt

• #3   23. apr 2010 nu ved jeg ikke hvor du er fra.. men lars preisler i lund.. eller hedensted dyreklinik..

ja det er pebret... ikke kun operationen men også genoptræning med svømning osv

• #4   23. apr 2010 Vil stærkt fraråde Vildbjerg dyrelægen!

vi er glade for dyrenes lægehus (det lidt dyrt, men meget kompetente folk)
    Holstebro dyrelægen den ved bilka (de er ret billige, men dygtige)

• #6   23. apr 2010 Maiken.. Sys du at de er gode ?

Vi bruger Herning Dyrehospital.. Kan ikk klage.. Men ved ikk hvor de ligger prismæssigt... Går mere op i at min hund blir rask og kommer afsted med det samme. Dem i Herning presser altid en ind eller blir længere så man kan komme når de lukker.

• #7   27. apr 2010 Hej igen

Så er Tarzan blevet opereret, korsbåndet var sprunget... :o( Nu håber vi bare det bedste for ham - at ham kommer sig helt igen. Det bliver en stor udfordring med at holde ham i ro, da vi jo har to hunde... Men det må vi jo bare gøre, når det er det der skal til.
    Det bliver nogle dyre måneder med genoptræning osv. Men vi kunne simpelthen ikke få os selv til at aflive bare fordi vi ikke har råd til det... Så må vi undvære på andre områder!
    Er der nogle af jer der har erfaring med denne slags operation??

Mia

• #8   29. apr 2010 mia H - ja jeg fik opereret min rotte tæve i ´07, og personligt kan jeg sige at jeg vil aldrig gøre det igen

• Annette L
    Annette L Tilmeldt:
    jul 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #9   26. jul 2016 Der er en del som skriver at prisen er underordnet bare man føler sig tryg osv. Men vi er nogle som holder rigtig meget af dyr og vil gøre alt for vores dyr, men det er altså ikke ensbetydende med at vi bare lige har flere tusinde kroner til dyrlægeregninger. Så hjælp os med små penge til at finde en dyrlæge der er rimelig billig i pris. Prisen er nok ikke afgørende for om dyrlægen er god. Alle praktiserende dyrlæger har uddannelse. Så

Kommentér på:
Billig men god dyrlæge i midtjylland

Annonce