3.111 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Hundedrøm/mareridt - Græder/Knurrer! Hundedrøm/mareridt - Græder/Knurrer!
Græder jeres hund i søvne efterfulgt af en knurren???
Synes min vuffi er begyndt at gøre det ret ofte..ved ikke om jeg skal grine eller græde af det....eller vække ham...hehe..
Giv mig en hundedrømmetyder så jeg ved hvad der sker i min baby's drøm!!! :)))
Fortæl om jeres hund når den drømmer!! Hvad gør den?
0 synes godt om
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.350
En enkel gang vågnede han meget vred, midt i en ordenlig omgang knurren, og fløj STORgøende ud i køkkenet. Jeg tror at han der har drømt om indtrængende og har slået forsvarsmekanismen til, vågnet, og fortsat sin drøm.. Jeg kender det fra mig selv, hvor jeg tror at jeg er stået op, kun for at vågne lidt senere overbevist om at nu sover jeg nok alligevel stadig siden det ikke passede sidste gang...
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.244
Ingen ved hvad de drømmer om, men drømme er jo en måde for psyken at bearbejde dagens oplevelser til underbevidstheden. Så det er nærmest en form for play back af de seneste dages begivenheder og tanker - i een stor pærevælling. Og hvis man (både mennesker og dyr) gentagende gange bliver frataget den fase af søvnen, kan der opstå stress og andre psykiske forstyrrelser.
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.244
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.496
Benene sitre og "løber" afsted, men han hyler også, og det er ikke sådan et bette hyl, men som en ulv hyler med nakken tilbage.
Det sker ikke så tit, og han gør det aldrig i vågen tilstand, det var kun da han var lille man kunne få ham til at hyle med. Første gang han gjorde det i drømmen vågnede jeg med sådan et sæt og troede der var luftalarm, så højt og langtrukken var det, ja han vågnede også selv af det og kiggede mærkeligt på mig, som om det var mig
feb 2009
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 102 Svar: 1.729
mar 2006
Du kan høre det i anden halvdel af den video.. Måske ikke lige "whop whop", men jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal beskrive det
http://www.youtube.com/watch?v=EVqc7e8JCco&feature=related
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.000
Jeg lader hende bare sove videre, undtaget når hun begynder på ulvehylene. Her er hun som regel halvvågen og jeg tror hun måske er lidt forvirret og kalder på flokken, så der sætter jeg mig tæt på hende, hvorefter hun stavrer op i mit skød og prompte falder i søvn igen.
Det lyder fantastik med de langtrukne ulvehyl, men jeg kan ikke få hende til at gøre det når hun er vågen. "Synger" vi sammen, så er det mere med småhyl, wau wau wau og bjæffen.
mar 2006
apr 2006
Følger: 42 Følgere: 59 Hunde: 1 Emner: 923 Svar: 5.120
Nogen gange hopper jeg en ½ meter, fordi Mickey knurrer vildt meget og så ligger han bare og drømmer
feb 2009
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 102 Svar: 1.729
Hundedrøm/mareridt - Græder/Knurrer!