3.111 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hundedrøm/mareridt - Græder/Knurrer! Hundedrøm/mareridt - Græder/Knurrer!

Græder jeres hund i søvne efterfulgt af en knurren???

Synes min vuffi er begyndt at gøre det ret ofte..ved ikke om jeg skal grine eller græde af det....eller vække ham...hehe..

Giv mig en hundedrømmetyder så jeg ved hvad der sker i min baby's drøm!!! :)))

Fortæl om jeres hund når den drømmer!! Hvad gør den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundedrøm/mareridt - Græder/Knurrer!
  • #1   29. jul 2010 Watson knurrer og sige som en zebra (sådan lidt "whop whop" agtigt) når han sover. Benene ligger også og sitrer, som om han gerne vil løbe, eller gør det i drømmene. Jeg tror at pøllen drømmer om tæver eller får, eller måske at han er en slags superheltehund der er ude og gøre byen sikker (han opfører sig i hvert fald sådan til hverdag).. Aner det ikke. smiley

En enkel gang vågnede han meget vred, midt i en ordenlig omgang knurren, og fløj STORgøende ud i køkkenet. Jeg tror at han der har drømt om indtrængende og har slået forsvarsmekanismen til, vågnet, og fortsat sin drøm.. Jeg kender det fra mig selv, hvor jeg tror at jeg er stået op, kun for at vågne lidt senere overbevist om at nu sover jeg nok alligevel stadig siden det ikke passede sidste gang...

• #2   29. jul 2010 Min hund give nogle sjove bjæf og pivelyde, når hun sover samtidigt med at hun vippr med ørerne og basker med benene - gallopperer nogen gange. Men det er helt naturligt og du skal IKKE vække hunden i drømmefasen, selvom det kan se ud om om hunden enten fager eller bliver jaget - og siger underlige lyde.

Ingen ved hvad de drømmer om, men drømme er jo en måde for psyken at bearbejde dagens oplevelser til underbevidstheden. Så det er nærmest en form for play back af de seneste dages begivenheder og tanker - i een stor pærevælling. Og hvis man (både mennesker og dyr) gentagende gange bliver frataget den fase af søvnen, kan der opstå stress og andre psykiske forstyrrelser.

• #3   29. jul 2010 Hvor kan jeg ikke stave mere - må vist hellere gå i seng.... og drømme lidt! *GG*

• #4   29. jul 2010 Tayson gør, lyder sådan lidt ha.lvkvalt med munden lukket:)
    Benene sitre og "løber" afsted, men han hyler også, og det er ikke sådan et bette hyl, men som en ulv hyler med nakken tilbage.
    Det sker ikke så tit, og han gør det aldrig i vågen tilstand, det var kun da han var lille man kunne få ham til at hyle med. Første gang han gjorde det i drømmen vågnede jeg med sådan et sæt og troede der var luftalarm, så højt og langtrukken var det, ja han vågnede også selv af det og kiggede mærkeligt på mig, som om det var mig smiley

• #5   29. jul 2010 Søster: hehehee siger en zebra Woop Woop smiley

• #6   29. jul 2010 Verdens

Du kan høre det i anden halvdel af den video.. Måske ikke lige "whop whop", men jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal beskrive det

http://www.youtube.com/watch?v=EVqc7e8JCco&feature=related

• #7   29. jul 2010 Lia gør, klynker og hyler i søvne. Hun skærer også grimasser når hun drømmer og nogle gange så bliver der bare løbet stærkt - altså liggende. smiley

Jeg lader hende bare sove videre, undtaget når hun begynder på ulvehylene. Her er hun som regel halvvågen og jeg tror hun måske er lidt forvirret og kalder på flokken, så der sætter jeg mig tæt på hende, hvorefter hun stavrer op i mit skød og prompte falder i søvn igen. smiley

Det lyder fantastik med de langtrukne ulvehyl, men jeg kan ikke få hende til at gøre det når hun er vågen. "Synger" vi sammen, så er det mere med småhyl, wau wau wau og bjæffen.

• #8   29. jul 2010 Åååh, hyrdehundesang.. Der er bare ikke noget bedre smiley

• #9   29. jul 2010 Mickey og Laddie kan dælme også lave nogen gø og nogen knurre ture i søvne smiley

Nogen gange hopper jeg en ½ meter, fordi Mickey knurrer vildt meget og så ligger han bare og drømmer smiley

• #10   29. jul 2010 Søster: hehe det har jeg ik hørt.

Kommentér på:
Hundedrøm/mareridt - Græder/Knurrer!

Annonce