4. feb 2008 Følger: 14 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 563 Svar: 3.189
Et FIRBEN?! Et FIRBEN?!
Jeg vågnede i nat ved joey var urolig.. han gik frem og tilbage i sengen og ville ikke finde ro, opdager så han har tisset i sengen, hvilket han ellers aldrig har gjort før, men det var der jo ikke noget at gøre ved.. Vi falder i søvn igen alle sammen, jeg vågner et par timer senere og finder igen joey urolig og skynder mig at bære ham ned af trappen men når det ikke før han igen har tisset.. da han kommer ud er han frisk og frejdig og fejler intet.. Tænker han jo må have blærebetændelse og gør et glas klar så jeg kan tage en prøve når han skal tisse igen.. Da vi står op til morgen tager jeg ham ud også begynder han at spise lidt græs, og kort efter kaster han så op.. og ud kommer ET FIRBEN... hvordan han har fået det spist aner jeg ikke.. nå, men ringede så til dyrlægen som fortæller at en hund faktisk godt kan få ufrivillig vandladning af at spise krybdyr, frøer, firben, salamandere osv. og jeg lige skal komme forbi med det opkastede eksemplar så han lige kan tjekke det og give joey en ormekur..
Men I kan tro jeg fik store øjne da der kom sådan en krabat ud af vapsens mund...
jul 2008
Følger: 43 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 100 Svar: 780
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 4 Emner: 146 Svar: 1.589
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.576
Beauty tog en enkelt mårunge sidste år, men hunde tåler åbenbart heller ikke mår for B. blev dårlig af den og kastede den hurtigt op igen.
De plejer nu ikke at ta andet end mus og rotter men de kan jo nemt ta fejl i kampens hede i det høje græs når et andet dyr pludseligt dukker op midt i "musenes" område.
okt 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 9 Svar: 657
Men sikken en gave at få - et letttere fordøjet firben! For ikke at glemme tissetårene! ;o) Dejligt, at vuffen er sig selv igen! :o)
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 4.350
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.576
Et FIRBEN?!