2.725 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

kaene r
kaene r
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

lejeloven husdyr lejeloven husdyr

husk at man ikke må have hund i lejemålet ,når man har skrevet under på en lejekontrakt, med kryds i, at man ikke må have husdyr, ej heller passe en i kort eller længere tid, det er opsigelsesgrund
så husk , skal i passe en hund eller kat eller hvad. så spørg udlejer om det kunne være muligt, i en kortere tid at få dispentiation, med dialog er det meget nemmere for alle parter at indrette og tilpasse sig given situation

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine 1.500 kr.
  • Samling af seng 1.600 kr.
  • hækklipning 2.800 kr.
  • Opvaske maskine Leonard LV1526 fejl 700 kr.
  • Hækklipning 3.200 kr.
  • Montering af vaskemaskine 910 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lejeloven husdyr
  • #2   24. nov 2010 Da vi flyttede ind i den nuværende lejlighed stod der i lejekontrakten at vi ikke måtte have dyr men at han gerne ville lade os holde hund... så vi forlangte at han ændrede klontrakten selvom han ikke mente det var nødvendigt da han ikke ville komme efter os... meen better safe than sorry!

• #3   24. nov 2010 Kaene R: Ja det er da meget logisk, men hvorfor dette indlæg? smiley

• #4   24. nov 2010 Jeg klarede fint at have 2 hunde i en lejlighed hvor jeg kun måtte have én i næsten 2 år smiley Og for slet ikke at tale om kattene som heller ikke måtte være der.

Men kan ikke anbefale det til andre, da det er en stor risiko at løbe og man konstant er nervøs for at blive opdaget.

Valgte så sidste år at finde en bolig hvor man må have 2 husdyr - og nu har jeg kun 2 hunde ;D

• #5   24. nov 2010 Jeg holder mig også til kontrakten - vil nødig risikere at stå uden hjem, eller miste den hund man netop har anskaffet sig. Niksen, så kan jeg godt vente.

Vi må desværre heller ikke have større husdyr - men spurgte også ind til reglerne om pasning, da vi flyttede ind. Vi må så ikke have overnattene hunde.

Dog har vi 2 marsvin, der kan holde lidt gang i lejligheden - ellers plejer vi at låne 1-2 af de 3 hunde i familien for en dag smiley

• #6   24. nov 2010 vi må heller ikke have vores dyr her MEEEEN de har et bur som de kommer ind i hvis nogle fra boligforreningen skulle komme forbi (selvom det ikke sker :D)

da vi gerne må ha burdyr smiley

• #7   24. nov 2010 Hmmm giver det ikke lidt sig selv?

• #8   24. nov 2010 vores lejekontrakt siger også at man ikke må holde større husdyr, men vores udlejer er så flink at man kan få en godkendelse hvis man anmoder om det, og hvis han naturligvis mener at det eksempelvis er en hund, der passer til lejliheden og dens størrelse. Det har vi gjort og vi har fåen en skriftlig tilladelse, og har nu haft vores hund her i 8 måneder uden problemer.. smiley

Kommentér på:
lejeloven husdyr

Annonce