1.294 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Løbende næse Chihuahua Løbende næse Chihuahua

Min ene chi har den sidste 1½ uges tid gået og fnyst hele tiden.

Hendes øjne løber i vand, hvilket jo er meget normalt, og det er ikke hele tiden. Men den sidste 1½ uge har hendes næse løbet.

Det er helt klart, og tyndt, er på ingen måde misfarvet eller noget. Hun spiser, drikker, leger det meste af dagen, og hverken har eller har haft feber eller hoster/hakker osv.

Men det må være super irriterende for hende..... får næsen irriterer hende jo, så hun ligesom fnyser hele tiden, især når hun er aktiv.

Vi har dyrlægen inde over, og har også været nede og blive tilset og skal igen imorgen - hun har fået synolox oralt de sidste 5 dage.
Han talte om at nok er en fuldstændig harmløs virus, og at denne sagtens kunne vare 3-4 uger.

Er der andre som har prøvet noget som ovenstående med deres hunde...? Det går mig på at hun skal have løbende tud hele tiden, idet hun kun er 3 måneder gammel.

Vil lige sige at hun lyder normal når hun sover osv, det er ikke fordi at hun er fuldstændig stoppet til. Og det er heller ikke fordi at næsen render hele tiden.
Jeg mærker "væsken" når hun fnyser og kan efter et fnys ind imellem se en klar dråbe "vand" omkring næsebor... ellers ser næsen normal ud...

Måske jeg også bare skal væbne mig med tålmodighed....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbende næse Chihuahua
Kommentér på:
Løbende næse Chihuahua

Annonce