{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.063 visninger | Oprettet:

Plejehund - En lykkelig historie {{forumTopicSubject}}

Fik lørdag d. 23/07 en smuk Husky ved navn Oscar hjem i pleje..
Han kom hele vejen fra Aalborg og blev bare nærmest kastet i armene på mig så hans tidligere ejere kunne komme videre.. De virkede meget ligeglade med "lille" Oscar.. Og ja så havde de ikke været helt ærlige omkring ham, fik af vide at det var en tæve og at det var en Mutte..
Men tja, det var så en han og en Husky i stedet..
Min egen Kato kunne ikke lide ham, så han blev nede hos min mor..

Samme dag som jeg får ham hjem møder jeg et par som jeg kender og de falder bare pladask for ham..
Vi bruger næsten 2timer sammen alle 4, og ja de var bare solgt..
Vi aftaler så at de skal have ham på prøve mandag d. 25/07 for der kom kvindens børn hjem fra ferie hos deres far..

Søndag d. 24/07 gik fint, Oscar og jeg hyggede, gik masser af ture og trænede lidt lydighed..

Så kom mandagen.. Familien havde været ude og købe sele, ny snor, godbidder og tyggeting til ham og de glædede sig som små børn til at få ham hjem..
De hentede ham kl. 14, og børnene kom hjem et par timer efter..
Det gik bare PERFEKT, datteren kunne gå med Oscar så let som ingen ting, og sønnen sov på gulvet med ham, ja hele familien var bare så lykkelige..
Og ja tirsdag gik lige så perfekt..

Idag ringer kvinden og siger at det hele bare går som smurt og at Oscar opfører sig som om han har været i familien siden han var 8uger gammel, han er perfekt med børnene osv.. Så de vil meget gerne beholde ham..

Kan kun sige hold op hvor er jeg lykkelig på Oscars vegne at han har fået den mest perfekte familie..
Og ja at det på et eller andet punkt gik så stærkt så han ikke nåede at knytte sig for meget til mig samt blev vant til at bo hos mig..

Det må man sige er er lykkelig historie for en plejehund.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plejehund - En lykkelig historie
Kommentér på:
Plejehund - En lykkelig historie

Annonce