7.928 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Ang. Italiensk Mynde/Greyhound Ang. Italiensk Mynde/Greyhound

Halløj!
Jeg er lige faldet over denne utrolig skønne hund Italiensk Mynde/Greyhound og har lige et par spg. til jer heldige, som har (haft) en eller kender noget til den.

- Har læst mig til den er en sjælden en. Så hvor kommer jeres fra? (Og andre opdrættere/kenneler)
- Hvad ligger den på prismæssigt? Evt. hvad kostede jeres?
- Fortæl gerne om jeres oplevelse med hunden! (-:

Håber nogle vil hjælpe! For guuud den er fantastisk!

Taak på forhånd! (-:

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. Italiensk Mynde/Greyhound
  • #2   17. feb 2012 Jeg har forstået det som, at det er forskelligt hvad den bliver kaldt.
    Har både set den med navnet Italiensk greyhound og italiensk mynde. (-:

• #4   17. feb 2012 1000 tak.(-:

De ser bare super skønne ud og som jeg har læst mig til, er de det også.
    Men Ja, de lyder godt nok som energi bomber.(-:(-:

• #5   17. feb 2012 Hej smiley

Ja de er lidt "sjældne" i Danmark smiley
    Vores Greyhound, Thunder, købte vi som 4-årig pensioneret væddeløbshund.
    Vi købte ham i Odense for 1.500 kr. smiley

Han er det dejligste! Dejlig rolig og nem indendørs og alligevel fuld af krudt udenfor!
    Han er dog ret svær at opdrage på og bliver nemt "fornærmet" hvis man korrekter ham eller siger "nej" smiley
    Han er ikke en hund man bare tager snoren af udenfor, da han LØBER hvis han ser noget (harer, fugle eller små hunde fx.) og så kommer han altså ikke når man kalder.
    Han er ikke så god til små fluffy hunde. Tror ikke han ser dem som hunde, da de er små og ligner de harer de skulle jagte på banen. De har meget hår så han ikke kan se deres mimik. Men han kan fint med større hunde eller hunde med kortere pels, hvor man kan se øjne, ører og udtryk.

Jeg vil HELT klart anbefale dig at adoptere en kasseret væddeløber! Bedre hund får man ikke og så gør du endda en god gerning oveni. De er også billigere end udstillingshundene.
    Thunder er fra Irland oprindeligt og har en fantastisk god stamtavle, så helt skidt er han ikke. Han var bare ikke selv hurtig nok smiley

Du er meget velkommen til at skrive en PB hvis du vil vide mere!

• #7   17. feb 2012 Maj-Britt *DKK snob,*

Jep :i Fattede den først da jeg havde postet. Troede hun mente både Italian og Greyhound, ups hehe smiley
    Men på den anden side er sindet jo meget det samme, så lod den stå smiley

• #8   24. okt 2013 Hvis d har fundet en italiensk Mynde så skriv gerne hvor du fandt den. Har ledt meget efter en og har siddet og surfet i en evighed.. smiley

• #10   24. okt 2013 Mange tak maj-britt har været inde på den men kunne ikke helt finde ud af den smiley Det var en stor hjælp smiley

Kommentér på:
Ang. Italiensk Mynde/Greyhound

Annonce