467 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Ny hund?? Ny hund??
Dav alle sammen!
Vi har nu besluttet at vi vil have en hund til, den skal gå som at være "min" hund, da jeg har fået lov når jeg får mit kørekort. Vi har lige nu en tæve mastiff, og vi ville gerne have en hund som skal passe ind, da vi også har kat. Det skal være en mellem størrelse hund som gerne vil ud og gå lange ture, og skal kunne slappe af når vi er hjemme. Nogen race forslag?
0 synes godt om
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 186
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 59
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 189
Som dine krav er lige nu, så kan man jo skrive en hvilken som helst race, der er social nok til at komme ud blandt fremmed og har energi nok til at gå nogle ture. Du vil derfor kunne få så forskelleige forslag som Golden Retriver, Bomuldshund, Boston terrier, Dansk/ Svensk gårdhund, Cavalier King Charlels Spaniel, Bokser og Newfoundlænder. Hvilket jo er meget forskellige racer, så gør dig selv en tjeneste og vær lidt mere specifik i din søgen.
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 3
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.342
jeg tænker, hvad har du tid til med træning, hvalpekursus, agulity ? Og har i råd til at få en mere stor hund ind i huset , det spiser jo for mange penge. bare lige en tanke..
men.. racer .. den er lidt nemmere hvis du ved hvad du har at tilbyde? aktivering, skal det være en stor hund der er vogtende, eller skal det være en klog hyrde hund ? skal det være en stille og rolig doven selvskabs hund
hvis den spiser sofaen eller alle dine sko ? er den så stadigvæk sød ? Når den vil ud om natten klokken 03.00 , står du så op
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 186
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.342
har du mulighed for at leje et hus, eller få en lejlighed ved jorden. Trapper er ikke gode for hunde generelt. men de store racer egner sig sjældent til at bo sådanne steder. f.eks på 3 sal.. (ikke sagt det ikke kan lade sig gøre, for kan det sagtens)
hvad med en god hund som labrador? De egner sig til meget, og er gode til at tilpasse sig.
Ny hund??