467 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Ny hund?? Ny hund??

Dav alle sammen!

Vi har nu besluttet at vi vil have en hund til, den skal gå som at være "min" hund, da jeg har fået lov når jeg får mit kørekort. Vi har lige nu en tæve mastiff, og vi ville gerne have en hund som skal passe ind, da vi også har kat. Det skal være en mellem størrelse hund som gerne vil ud og gå lange ture, og skal kunne slappe af når vi er hjemme. Nogen race forslag?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny hund??
  • #1   18. feb 2012 Jamen vi bor i et stort hus med kæmpe have lige ned til strand. Vi går ture 3 gange om dagen og det er en hund der skal med rundt omkring.

• #2   18. feb 2012 en som min smiley

• #3   18. feb 2012 Prøv at være lidt mere specifik med dine krav, det vil gøre din søgning lidt mere målrettet end til, at du bare gerne vil have en hund.

Som dine krav er lige nu, så kan man jo skrive en hvilken som helst race, der er social nok til at komme ud blandt fremmed og har energi nok til at gå nogle ture. Du vil derfor kunne få så forskelleige forslag som Golden Retriver, Bomuldshund, Boston terrier, Dansk/ Svensk gårdhund, Cavalier King Charlels Spaniel, Bokser og Newfoundlænder. Hvilket jo er meget forskellige racer, så gør dig selv en tjeneste og vær lidt mere specifik i din søgen.

• #4   18. feb 2012 Vil lige sige små hunde også er super dejlige, og også elsker lange ture, de kan med alle dyr og med dyr i alle størrelser (mine Chi'er kan ihvertfald)

• #5   18. feb 2012 arrrhhh en chihuahua og en mastiff er nok liiiiige en dum ide smiley kan sikkert lade sig gøre. men hold da op en størrelses forskel. de passer absolut ikke sammen. Det skal være en hund + 20 kilo , så kan de lege sammen.
    jeg tænker, hvad har du tid til med træning, hvalpekursus, agulity ? Og har i råd til at få en mere stor hund ind i huset , det spiser jo for mange penge. bare lige en tanke..
    men.. racer .. den er lidt nemmere hvis du ved hvad du har at tilbyde? aktivering, skal det være en stor hund der er vogtende, eller skal det være en klog hyrde hund ? skal det være en stille og rolig doven selvskabs hund smiley ? skal det være med tavle uden tavle ? har i tænkt på hvad fejl og mangler hunden kan have, kan i leve med dem ? Hvad skal forældre dyrene være tjekket for? går i op i god avl eller ?
    hvis den spiser sofaen eller alle dine sko ? er den så stadigvæk sød ? Når den vil ud om natten klokken 03.00 , står du så op smiley ? massr af gode spørgsmål<3

• #6   18. feb 2012 Det ikke første gang vi køber hund, den er 4 gang så ja vi er godt klar over hvad vi går ind til. Og det skal være en mellem hund som jeg siger det skal ikke være en hund som ike kan slappe af når man er inde for, men hellere ikke en hund man skal trække ud af kurven når vi skal gå tur. Og den eneste grund il jeg spørg jer er bare For at høre hvilke racer i synes om.. Og ja selvfølgelig skal det være god avl, selvfølgelig skal forældrene tjekkes. Og vi ville jo ikke overveje at få hund hvis vi ikke har råd? eller tid. Og jeg skal gå til hvalpe træning med den men ikke agillity. Har en masse racer i tankerne men det altid rart at høre fra nogen andre.. Udover alt det så skal den kunne bono lejlighed om et par år.

• #7   18. feb 2012 Bare ganske almindelige hus spørgsmål smiley der er jo folk der desværre ikke altid lige får alle tankerne med inden de tager beslutningen om en ny hund. så bare for at hjælpe folk på vej og tænke det hele igennem.
    har du mulighed for at leje et hus, eller få en lejlighed ved jorden. Trapper er ikke gode for hunde generelt. men de store racer egner sig sjældent til at bo sådanne steder. f.eks på 3 sal.. (ikke sagt det ikke kan lade sig gøre, for kan det sagtens)

hvad med en god hund som labrador? De egner sig til meget, og er gode til at tilpasse sig.

Kommentér på:
Ny hund??

Annonce