1.806 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Alternativ til Bayvantic? Alternativ til Bayvantic?

Jeg har virkelig ikke lyst til at bruge Bayvantic. Jeg har brugt det to gange før, og det er ikke fordi min lille hund har fået bivirkninger, men når man læser "brugsanvisningen", lyder det som det rene gift. Han pels bliver overdrevet fedtet af det, og ja, jeg kan bare ikke lide tanke om at putte "gift" på min hund. Tilgengæld er jeg også sygt bange for at han får flåter.
Har i et bud på et mildt alternativ til Bayvantic, helst noget der virker? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alternativ til Bayvantic?
  • Troll
    Troll Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Svar: 1
    #1   6. jun 2012 Bayer har lige lanceret noget nyt - Seresto - det tager flåter og lopper og er både til hunde og katte.

Det er et halsbånd og før du/I stejler, er det SLET IKKE som gammeldags loppehalsbånd!! Ingen lugt, ingen misfarvning af pels eller andet. Det frigiver løbende stoffer, der fordeler sig i fedtlaget. Det holder i 7-8 mdr og koster under 500 kr.

• #2   6. jun 2012 jeg bruger kun advantag både til hunde og katte . desværre tager det kun lopper. ved ikke hvorfor de ikke udvikler den.
    så er der kun frontlines prudukter tilbage. hvor man ikke recikere at slå sine katte ihjel hvis de slikker på hunden.. her ligger de i ske..

• #3   6. jun 2012 Som Kathrine N skriver. Det virker fint på Charlie. Og så er det også helt ufarligt for katte smiley

Kommentér på:
Alternativ til Bayvantic?

Annonce